Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is prachtig gelegen. Het heeft een grandeur van vroeger. Jammer dat de auto parkeren alleen mogelijk is op ca. 1 km afstand, dus dat is lopen met de bagage. Hotel zelf is prima. Het ontbijt is, zoals in de meeste Italiaanse hotels, vol van zoetigheid. De dinerkaart is prima.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 22 mei 2016

Mooi maar wat gedateerd hotel in het oude centrum van Spoleto. Mooie kamers met veel antiek. Hoe het met de brandveiligheid zit in dit oude gebouw vol gangetjes en trappen weet ik niet. Wat beter restaurant met goede keuken. Wij mochten onze fietsen in een aparte opbergruimte plaatsen, hetgeen zeer prettig was. Heerlijk terras voor het hotel en een zeer luxueus ontbijtbuffet met heerlijk gebak en allerlei broodbeleg.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 7 juni 2015

centraal in Spoleto gelegen, mooi, met veel antiek ingericht hotel, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, voortreffelijk diner. Persoonlijk hotel. Lastig te vinden met ons navigatiesysteem.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 5 juni 2014

De receptioniste Loreta heeft ons goed geholpen met het vinden van een hotel in Pisa en de treinreis er naar toe.Wij waren hier 7 jaar geleden ook en het is ons weer goed bevallen.
Helm en A nnemarie v.Rijn.via S.N.P.7 jaar geleden nu zelf geboekt.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 27 mei 2014

Goed bereikbaar in Spoleto, dichtbij het centrum. Maar de kamers zijn zeer ongelijk van inrichting en dit voor dezelfde prijs. In de ene kamer is er alle comfort, in een andere kamer ontbreekt er altijd iets: ofwel een kleerkast, ofwel is er een wankel bed, ....
Een zeer ongelijke accommodatie, die bovendien zijn beste tijd gehad heeft.
Als je bovendien in het weekend pech hebt om een kamer te bezetten aan de voorkant, dan moet je de hele nacht niet meer slapen. Het terras met de nodige feestjes op zaterdagavond grijpt plaats vooraan aan de ingang. Het ingesloten karakter van dit terras aan de ingang zorgt voor voldoende decibels, want het geluid wordt bovendien nog versterkt door de weerkaatsing tussen 4 muren.
Voor het diner is de keuken wel aan te bevelen, maar het ontbijt is zeer pover : weinig beleg en een klein assortiment aan broodjes, waarvan niet altijd voldoende van aanwezig zijn. Indien je wat later komt voor het ontbijt, dan moet je het stellen met wat er nog is. Ook het zetten van koffie is een ramp. Het toestel in de keuken heeft onvoldoende capaciteit om iedereen op tijd te bedienen.
Op de ligging na, geen aanrader.

Datum van verblijf: maart 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken