Esthr86
Sittard, Nederland

Geweldig hotel, super locatie

Beoordeling van Hotel Relais San Rocco
5,0 van 5 bollen20 aug 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben 6 nachten geslapen in dit mooie hotel op geweldige locatie. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijten met uitzicht op Sestri Levante. Fijne kamers met balkon en airco. Mooie rustige plek om te kunnen genieten van het uitzicht en de omgeving!
Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.0 km van Hotel Relais San Rocco
  • Trip.com
367.4 km van Hotel Relais San Rocco
Meer hotels in Sestri Levante bekijken
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben enorm genoten van ons verblijf hier. Was tiptop in orde. Mooie, koele kamer met balkon, zalig zwembad, rustig gelegen tussen mooie dorpjes, prachtig uitzicht en vriendelijk personeel. En een heel lief rustig hondje en gratis parking. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 29 september 2016

Heerlijk hotel op een prachtige lokatie. Boven op heuvel met geweldig uitzicht over de baaien en stad. Personeel zeer vriendelijke. Hotelkamer redelijk formaat (ik heb ze echt vaker kleiner gehad). Goed schoon. Veel handdoeken en elke dag schone. Ontbijt is voor Italië erg ruim. Van hartig tot zoet. roerei, gekookt ei. verse taart.Zwembad is heerlijk en ook mooi uitzicht over de bergen. Lekkere ligbedden. Je hebt echt een auto nodig want de stad en strand zijn te ver om te lopen. Ik zou zo weer terug gaan naar dit hotel.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Prachtige ligging, mooi zwembad, lekker ontbijt en vriendelijke bediening. Airco in de kamer werkt uitstekend. Kindvriendelijk. Kamers proper maar eerder klein. Restaurant naast hotel is lekker maar niet ideaal voor kleine kinderen. In de omgeving zijn er wel genoeg alternatieven.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 20 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben vijf nachten in dit hotel gealapen en ik vond het in een woord fantastisch! Het hotel wordt gerund door een familie en zij doen echt hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamer is volgens mij vrij recent gerenoveerd, want hij zag er schoon en nieuw uit! Zwembad is fijn, altijd schoon en er staan voldoende bedden en parasols omheen. Ontbijt is heerlijk! Een paar kleine minpuntjes, fitnesszaal is sterk verouderd en warm en handdoeken voor zwembad kosten een euro. Gaat niet om het geld, maar deze service hoort er eigenlijk bij (zeker als het hotel kleinschalig is).

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 30 juni 2016 via mobiele applicatie

Hier samen met familie 2 dagen doorgebracht. Relatief kleine kamers en enigszins gehorig. Heel gastvrij en aardig personeel . Zeer uitgebreid ontbijt van hoge kwaliteit . Prima zwembad. Goede uitvalsbasis voor cinque terre met de trein vanuit sestri Levante

Datum van verblijf: juni 2016