5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben enorm genoten van ons verblijf hier. Was tiptop in orde. Mooie, koele kamer met balkon, zalig zwembad, rustig gelegen tussen mooie dorpjes, prachtig uitzicht en vriendelijk personeel. En een heel lief rustig hondje en gratis parking. Aanrader!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
29 september 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel op een prachtige lokatie. Boven op heuvel met geweldig uitzicht over de baaien en stad. Personeel zeer vriendelijke. Hotelkamer redelijk formaat (ik heb ze echt vaker kleiner gehad). Goed schoon. Veel handdoeken en elke dag schone. Ontbijt is voor Italië erg ruim. Van hartig tot zoet. roerei, gekookt ei. verse taart.Zwembad is heerlijk en ook mooi uitzicht over de bergen. Lekkere ligbedden. Je hebt echt een auto nodig want de stad en strand zijn te ver om te lopen. Ik zou zo weer terug gaan naar dit hotel.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ligging, mooi zwembad, lekker ontbijt en vriendelijke bediening. Airco in de kamer werkt uitstekend. Kindvriendelijk. Kamers proper maar eerder klein. Restaurant naast hotel is lekker maar niet ideaal voor kleine kinderen. In de omgeving zijn er wel genoeg alternatieven.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vijf nachten in dit hotel gealapen en ik vond het in een woord fantastisch! Het hotel wordt gerund door een familie en zij doen echt hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamer is volgens mij vrij recent gerenoveerd, want hij zag er schoon en nieuw uit! Zwembad is fijn, altijd schoon en er staan voldoende bedden en parasols omheen. Ontbijt is heerlijk! Een paar kleine minpuntjes, fitnesszaal is sterk verouderd en warm en handdoeken voor zwembad kosten een euro. Gaat niet om het geld, maar deze service hoort er eigenlijk bij (zeker als het hotel kleinschalig is).

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen met familie 2 dagen doorgebracht. Relatief kleine kamers en enigszins gehorig. Heel gastvrij en aardig personeel . Zeer uitgebreid ontbijt van hoge kwaliteit . Prima zwembad. Goede uitvalsbasis voor cinque terre met de trein vanuit sestri Levante

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner