Veronique J
Scherpenheuvel, België

Super super super

5,0 van 5 bollen22 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super hotel op alle gebied !! Super locatie , personeel is overal mega vriendelijk , ongelooflijk lekker restaurant !!! In een gezellige buurt …
Dit is een super aanrader !!!
Vb een wijntje in de bar met zicht op baai krijg je nog lekkere hapjes bij ongevraagd …is 5 sterren waardig !
Wil je dit boeken moet je niet twijfelen !!!
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Miramare Sestri Levante
  • ZenHotels.com
2.5 km van Hotel Miramare Sestri Levante
Meer hotels in Sestri Levante bekijken
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

We waren hier in het weekend in augustus. Zeer druk in het dorpje zelf maar dankzij de privé strandstoelen en restaurant ( deels op strand en deels op terras beide met zeezicht) ervaar je volledige rust in dit top hotel!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 juni 2017 via mobiele applicatie

Hotel Miramare is een heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel, goede keuken en fantastisch gelegen aan de Bayo Silencio. Auto wordt voor je geparkeerd en is op afroep binnen 10 minuten weer voor het hotel.Mooie uitvalbasis om de schitterende regio te verkennen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 15 september 2015

Mooi hotel voor deze streek waar alles een beetje oubollig is. Nette kamer met prachtig zicht op de baai. Vriendelijk personeel. Auto wordt door personeel in garage geplaatst en is 20€ per nacht, prijzig maar geen parkeergelegenheid in sestri dus is een noodzaak. Zeer gezellig stadje.

Kamertip: Kamer met zeezichr is prijzig maar de moeite door het subliem zicht.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 6 september 2015 via mobiele applicatie

Hotel Miramare ligt aan de stille baai op een schitterende locatie we hebben voor dit hotel 1en al lof

• goede ligging
• uiterst vriendelijk personeel
• uitgebreid ontbijt
• geweldig avondeten ( mogelijk op t strand )
• op verzoek parkeergarage in de buurt 20,- per dag ( auto wordt gehaald en gebracht door uiterst correcte chauffeurs )

Klein minpuntje:
wij maken er niet zo'n groot probleem van en zoeken zelf wel naar een oplossing.
Wij hadden kamer 402 bovenste verdieping zgn zolderkamer suites deze is gelegen naast alle airco's van het hele hotel.
Als je er gevoelig voor bent hoor je de hele avond nacht een monotoom gebrom / gedreun en de muur waar het hoofdbord aan bevestigd is trilt zelfs licht als je de vlakke hand er op plaatst.
Wij zijn na de eerste nacht het dorp in gegaan en oordopjes gekocht probleem opgelost maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die er anders overdenken aangezien de kamer toch gem. 250,- per nacht kost.

Voor de rest zoals aangegeven 1 en al lof
Gr Geert & Debby

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 12 augustus 2014

Het was een hele leuke ervaring, jammer dat we er slechts 4 nachten verbleven. Supervriendelijke bediening, netjes, ruime kamers, mogelijkheid tot een gezellig diner op het strand. Lekker eten en een uitgebreid ontbijtbuffet

Datum van verblijf: juli 2014