Selmar N

Heerlijk hotel

Beoordeling van Grand Hotel Villa Balbi
5,0 van 5 bollen22 jun 2023 beoordeeld
Prachtig hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Alles was prima geregeld en in orde.
Ondanks dat onze kamer aan de voorkant lag, aan de drukke weg, hebben we er weinig last van gehad.
De locatie van het hotel in deze heerlijke badplaats is ook perfect om te voet of met OV de omgeving te verkennen.
Datum van verblijf: juni 2023
Kamertip: Drukke weg aan de voorkant van het hotel.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Website
  • Official Website
370.9 km van Grand Hotel Villa Balbi
Meer hotels in Sestri Levante bekijken
Beoordeeld op 21 oktober 2022 via mobiele applicatie

Dit is ons vijfde bezoek aan Villa Balbi. Ons vaste adres als we in Italië zijn. Waar we ook vandaan komen, deze plek overslaan is onbestaanbaar. Vanwege de prachtige accommodatie, de atmosfeer, de gastvrijheid, de persoonlijke touch van het personeel en de prettige ligging in de baai van Tigullio. Met enerzijds de levendigheid van restaurants en winkels in Sestri Levante vlak voor de deur en anderzijds de rust als je in je hotelkamer bent; het is er allemaal aanwezig. Als je van ouderwetse grandeur houdt, dan is dit the place to be…

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 5 juni 2022 via mobiele applicatie

Super mooi hotel. We kregen een upgrade en hebben een week mogen overnachten in een zeer royale kamer. Heerlijke bedden, goed ontbijt en perfecte uitvalsbasis om de prachtige omgeving te ontdekken. Het terras met super barservice is een fijne plek om even tot rust te komen na een actieve dag. Parkeren ook goed verzorgd, maar kost wel 15,- per dag. Van het strand geen gebruik gemaakt aangezien dit ook 50,- per dag kost voor 2 bedjes en een parasol, dus hebben een ander mooi strand op loopafstand gezocht.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 24 augustus 2021

Statig hotel vlakbij levendig stadje met een heerlijk zwembad met voldoende ligbedden.
Tip: als je gebruik wilt maken van het eigen strand ; reserveer direct bij aankomst om teleurstellingen te voorkomen

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 28 augustus 2020 via mobiele applicatie

We hebben onlangs 3 nachten overnacht in hotel Villa Balbi. Wij wilden de Cinque Terre bezoeken en dat was vanuit dit hotel, met de trein, goed te doen. Het verblijf was er erg goed! Het is een mooi, chique hotel op een mooie locatie. De kamer was erg netjes en stijlvol, evenals de rest van het hotel. Tijdens het ontbijt kon je buiten op het terras zitten, wat erg mooi was. Het personeel was erg vriendelijk en iedereen hield zich goed aan de corona voorschriften. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ik zou hier zeker weer naartoe gaan. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

We hebben een aantal dagen geslapen in dit hotel, een stadsvilla uit de 17e eeuw met veel originele elementen. Het staat direct aan de boulevard en dus heel gunstig t.o.v. het strand. Het hotel heeft een eigen (prijzige) strandclub.
Het originele gedeelte is heel indrukwekkend bij binnenkomst, of je een museum binnenstapt. De tuin rondom is prachtig en daar staat ook nog een nieuw gedeelte met meer kamers.
De auto kan met valet-parking in de tuin gezet worden voor € 10 per dag.
Personeel is deskundig en zeer vriendelijk, spreken goed Engels.
Wij hadden een kamer aan de voorkant, in het originele deel. Niet groot, wel netjes.
Airco werkte niet echt goed en het bed was heel hard. Hier ontbrak een topmatras op het boxspring.
Ook alleen dunne plastic bekertjes in de badkamer i.p.v. gewoon glas.
Het hotel was sowieso niet duurzaam en gebruikt heel veel plastic .

Maar wel een hele prettige ervaring in een superleuk Italiaanse badplaats !

Datum van verblijf: juli 2019