Grand Hotel Dei Castelli(Sestri Levante)
199 US$
216 US$
  • Inclusief ontbijt
Suite Hotel Nettuno(Sestri Levante)
355 US$
257 US$
  • Gratis parkeren
Vis a Vis Hotel(Sestri Levante)
258 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Due Mari(Sestri Levante)
208 US$
  • Zwembad
Hotel Relais San Rocco(Sestri Levante)
130 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Villa Agnese(Sestri Levante)
208 US$
187 US$
B&B Portobello(Sestri Levante)
139 US$
127 US$
Hotel Helvetia(Sestri Levante)
421 US$
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. De ligging is fantastisch. Loop je de voordeur uit dan sta je zo op het strand. In de achtertuin ligt het heerlijke zwembad, ook kun je hier fantastisch ontbijten en eventueel lunchen of dineren. De kamers zijn schoon en voorzien van prima airconditioning. Het personeel is erg vriendelijk ook bij de receptie. Parkeren kan in de grote binnentuin, in kosten € 10 per nacht. Niet duur op straat betaal je meer.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is mijn tweede bezoek aan VIlla Balbi . Het is prachtig oud gebouw met een klein beetje vergane glorie . Het ademt rust uit ! Geen drukte geen poespas maar rust . Geen gezinnen met kleine drukke kinderen . Het ligt aan de hoofd straat van sestri levante . Tegen over het strand . Heerlijk de bries van de zee . Straat achter hotel zijn er restaurants winkeltjes en ijssalons . Mooi om ook een dag met de trein naar cinque terra te gaan ! Rust eten en zon ❤️balbi

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
8 april 2017 beoordeeld

Wij komen graag in Villa Balbi. De locatie biedt alles wat wij zoeken. Dicht bij strand, in het centrum van een idyllisch stadje en een heerlijke tuin om in te ontbijten en of dineren. De Villa zelf heeft prachtige suites en in het bijgebouw ( wat er van buiten niet heel mooi uit ziet) zijn comfortabele kamers. Een aantal kamers hebben tussendeuren wat ideaal is met kinderen.
Villa Balbi: A presto!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
9 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel ziet er heel mooi uit en het strand is aan de overkant van de straat. Het heeft gratis parkeren en een heel uitgebreidt ontbijt. De kamers zijn mooi en groot. We hebben erg genoten en het personeel is aardig.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
28 augustus 2012 beoordeeld

Bij aankomst denk je 'wow', want van buiten ziet het hotel er heel mooi en authentiek uit. Maar van binnen is het redelijk oud, al zou je dat nog kunnen bestempelen als klassiek. De mensen die er werken zijn vriendelijk maar het is allemaal erg onprofessioneel. Al het personeel loopt in eigen kleding, ze zijn bereid om service te verlenen maar het lukt allemaal niet zo goed. De horeca is verschrikkelijk, iets wat je van een hotel met een ster minder nog niet eens durft te verwachten. Het ontbijt is prima maar karig, bijzonder karig. Lunch hebben we nooit geprobeerd omdat we dat wel hebben gedaan tijdens onze tweede avond hier bij het diner. Het duurde enorm lang voordat we überhaupt te eten kregen en nogmaals, de mensen zijn allemaal heel vriendelijk, maar het sloeg gewoon helemaal nergens op. De carpaccio van tonijn was zo zout en taai dat we op het punt stonden tijdens de maaltijd nog naar een ander restaurant te gaan. Uit respect voor het personeel hebben we dat niet gedaan. De ligging van het hotel is goed, dicht bij de zee en de tuin in heel mooi en verzorgd, er is een lekker zwembad maar het is absoluut geen 4 sterren hotel! Ik zou het bestempelen als 3 sterren met een waarschuwing voor het restaurant dat vooral niet gebruikt moet worden. De kamers zijn wel prima. Bij het zwembad ligt grind, wat niet echt lekker spelen is voor kinderen.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met vrienden