Beoordeeld op 18 augustus 2015

We hebben niet in dit hotel geslapen maar zijn in de bar boven iets gaan drinken. Als je in Sestri bent moet je dit zeker doen. Drankjes zijn niet goedkoop maar het uitzicht is prachtig. Ga in het hotel met de lift omhoog, het is mogelijk om alleen iets te drinken.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 30 juni 2015 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in dit hotel. Wel wat prijzig geworden in vergelijking met 3 jaar geleden. Toch de pluspunten: zeer vriendelijke bediening, prachtig uitzicht en een prettig rustig zwembad. De sfeer is zeer relaxed, ideaal op vakantie.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 1 augustus 2014

Dit hotel heeft een heel prachtig uitzicht over de baai. De kamers zijn net maar wel wat verouderd.De badkamer is heel, heel klein. Voor deze prijs zou het groter mogen. Het eten is lekker en de bediening heel vlot. Wanneer je er verblijft in het weekend is er heel dikwijls een feest (trouw...) waardoor de hotelgasten benadeeld worden. Het diner is dan te laat of de hotelgasten worden in een hoek gedreven zodat ze niet van het uitzicht kunnen genieten of waardoor ze heel dicht op elkaar zitten. Dit zou toch mogen vermeld worden bij boeking.

Kamertip: Kamer met zeezicht vragen en liefst zo hoog mogelijk.
Beoordeeld op 30 juli 2014 via mobiele applicatie

Tweede keer dat we in dit hotel voor een paar dagen verblijven.
Wederom uitstekend. Dit jaar met zijn vieren, twee kinderen, een grotere kamer. Gelukkig want vorig jaar was het echt te krap. Iets om bij de boeking rekening mee te houden. Locatie is super. Je bent zo in het dorp en aan de boulevard. Uitzicht is fantastisch en personeel, dezelfde als vorig jaar, nog steeds erg vriendelijk en behulpzaam.
Badkamers zijn echter wel aan renovatie toe. Douchen is een uitdaging in dit hotel. Welke kamer je ook hebt.
Vandaar een iets lagere scoren.

Verder blijft het een aanrader. Ook de plaats.

Beoordeeld op 26 juli 2014

Opnieuw verbleven we een aantal nachten in dit goede hotel, voor de derde keer.
Onze kamers waren dit keer zeer klein, met (naar de gevraagde tarieven) een véél te kleine badkamer. Het uitzicht was ook somber, we hadden meer zicht op de terrasjes van aangrenzende kamers dan enig ander zicht. Jammer.
de kamer zelf is voorzien van voldoende comfort met safe, tv enz. Maar er is erg weinig plaats buiten het bed en de kasten. De badkamer is dus gewoon niet acceptabel meer, een piepkleine douche waarbij constant tegen de kraan aanstoot en de watertemperatuur steeds moet bijsturen. De toiletpapierhouder hangt net niet IN de toiletpot...Het badlinnen en hygiëne zijn wel OK.
Het bed heeft goede matrassen maar geen donsdekens.
De airco maakt behoorlijk wat lawaai, en we vonden de temperatuurregeling niet nauwkeurig (groot verschil tussen aan/uitschakel temperatuur).
Het uitzicht vanop het lounge terras maakt echter veel goed! dat is uitmuntend. Ook vanuit het restaurant een prachtig zicht! Bediening zéér vriendelijk en behulpzaam. Sinds jaren de zelfde gezichten, en altijd paraat. Héél goede keuken ook, snel en lekker.
Het ontbijt vis er niet op vooruit gegaan en vonden wij erg sober. De roereitjes waren helaas niet lekker, de keuze nogal beperkt, met vers fruit van de avond voordien. Dit zou toch beter kunnen voor deze budgetklasse.
Het zwembad zorgt voor een verfrissing en is netjes, met voldoende ligbedden en een vriendelijke "badmeester". Toch ziet met ook hier dat het hotel stilaan verouderd raakt en toch baat kan hebben aan een grondige opfrissingsbeurt.
We blijven echter fan van dit hotel, ondanks de verbeterpuntjes! Alleen al omwille van dat betoverende uitzicht....

Kamertip: zorg zeker voor een kamer met zicht op de baai !