Beoordeeld op 22 juli 2019

Niets op aan te merken . Fantastisch verblijf. Perfect propere zeer ruime kamer. Prachtig perfect proper zwembad. Perfect gepaste bediening. Vriendelijk onthaal. Super parking. Fantastisch verzorgd ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2019
hotel_villa_agnese, Direttore van Hotel Villa Agnese, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Dear KathyP2006

All the staff wish to thank you for your lovely words.
Our main purpose is to make our guests' stay as much enjoyable as possible.
We hope to welcome you again in the future and please do not hesitate to contact us.

Best regards,

Fam. Dall'Orso and the Hotel Staff

Beoordeeld op 14 juni 2019

Heel vriendelijke ontvangst aan de receptie en verder ook dagelijks uitvoerige info gekregen betreffende de toeristische trekpleisters in de omgeving. Heel mooie kamer, prachtige tuin met zwembad, privé parking en heel lekker ontbijt met lokale verse produkten.Sestri Levante bevindt zich op
+- 3 km en is heel gezellig. Kortom een absolute aanrader en voor wat ons betreft zeker 4 sterren waard. Proficiat

Kamertip: Hoeksuites zijn groot en zonnig
Datum van verblijf: juni 2019
hotel_villa_agnese, Direttore van Hotel Villa Agnese, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2019

Dear Yannern,
Thank you so much for taking time to share your experience at the Hotel Villa Agnese and for posting this wonderful review.
We do our best to render the stay of our Guest memorable and appreciate vey much when reading review like yours.

Thanks again and hope to welcome back for your next holiday.

Fam. Dall'Orso and the Hotel Staff

Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel met warme welkom en tijdens het verblijf steeds beschikbaar om je uitgebreid te informeren (uitstappen, restaurants, ...).
Mooie en propere kamer + badkamer.
Een klein minpunt als je in het hoofdgebouw verblijft is wat lawaai uit de inkom / receptie / bar. Hier heb je van 00.00 tot 08.00 verder geen last van.
Er wacht de volgende dag een heerlijk ontbijt en een leuke tuin met zwembad om volledig tot rust te komen.
Ook al ligt Villa Agnese vlak aan de snelweg en de tennisclub, het geluid hiervan stoort niet.
Sestri Levante is een leuke uitvalsbasis voor een bezoek aan Ligurië en ‘s avonds zeer aangenaam.

Datum van verblijf: juni 2019
hotel_villa_agnese, Direttore van Hotel Villa Agnese, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Dear Dieterduhamel,
We do not know where to start to thank you for your wonderful evaluation and your fantastic words for our staff.
Our philosophy is to take care of our guests and, therefore, take care of every detail to make your stay unforgettable.

We are pleased to know that your stay has lived up to your expectations and we hope to meet you soon for your next visit to Sestri Levante

Fam. Dall'Orso and Hotel Staff

Beoordeeld op 6 mei 2019

Zoals het hoort, geweldige ontvangst door Franceska, befeleid naar de kamer, lekkere espresso met versgebakken taart, super kamers, top bediening, geweldig verwarmd zwembad. Fantastisch ontbijt met verse jus scrambled eggs, vers fruit yoghurt heerlijk beleg. Zoals vakantie moet zijn TOP

Datum van verblijf: mei 2019
hotel_villa_agnese, Direttore van Hotel Villa Agnese, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019

Dear Jean-paul thank you for choosing Hotel Villa Agnese and for sharing your opinion and the details of your stay, we appreciate. We hope to welcome you again at Villa Agnese, warm regards from all of us Fam. Dall'Orso and the Hotel Staff

Beoordeeld op 20 november 2017

Villa Agnese voelt een beetje als thuiskomen. Van zodra je door de poort rijdt, vergeet je de buitenwereld en geniet je van de rust.
De kamers zijn ruim, typisch italiaans en zeer goed onderhouden.
Het ontbijt is ook typisch italiaans, hoewel het voor ons wel wat uitgebreider mocht zijn. Zo vonden we het spijtig dat we moesten bijbetalen voor een eitje. Ook de buitenterras waar het ontbijt geserveerd werd, mocht wat verzorgder. Er stond nogal veel onkruid en het gras was heel lang.
Gelukkig was het binnen wel leuk vertoeven.
Dankzij de hulp en de tips van de eigenares, konden we heel leuke plaatjes bezoeken en heel lekker gaan eten.
Kortom, dit hotelletje is zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit onklopbaar!

Datum van verblijf: juli 2017
hotel_villa_agnese, Proprietario van Hotel Villa Agnese, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017

Beste Stephanie,

Uw mooie woorden worden enorm gewaardeerd en zijn gedeeld met het gehele personeel.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen.

Dall'Orso Familie en personeel