Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een top hotel, prachtige kamers, zelf verbleven in de junior suite, tot in de puntjes afgewerkt.
Zeer propere kamers en prachtige tuin en idem dito zwembad.
Zeer vriendelijk personeel.
Uitstekend ontbijtbuffet.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
hotel_villa_agnese, Proprietario van Hotel Villa Agnese, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

Sehr geehrter Gast, danke für Ihre lobenden Worte über Ihren Aufenthalt in unserem Hotel Villa Agnese! Es freut uns außerordentlich, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und wir hoffen Sie schon bald wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen. Beste Grüße aus Sestri Levante, die Besitzer und das Villa Agnese Team

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een kleinschalig hotel direct aan de snelweg (heb je echter absoluut geen last van) kamers zijn prima, wel wat gedateerd maar schoon en voorzien van airco. Wij waren hier 4 dagen en hadden een studio die iets ruimer is dan de gebruikelijke hotelkamers. Het zwembad ligt tussen de gebouwen ingesloten maar let op er zijn slechts een beperkt aantal bedjes beschikbaar. Ontbijt is prima maar beperkt, zo moet je voor eiergerechten bijbetalen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt op fiets/rij afstand (ruim 10 minuten, lopend is het te ver) van het centrum van Sestri Levante.
Met € 190 voor een 2-persoonskamer en € 240 voor een studio is de prijs/kwaliteit mijn inziens uit balans, maar voor 4 dagen prima.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
hotel_villa_agnese, Proprietario van Hotel Villa Agnese, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Geachte heer, Geachte mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van de ‘supervriendelijke’ service. Wij doen ons best om voor iedere gast een memorable ervaring te creëren. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Dall’Orso Familie en het team

Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is ondanks de ligging, nabij de snelweg, erg rustig. Het geheel straalt verzorgdheid uit. Er is tot in detail naar dit hotel gekeken, mooie kamers en een mooie tuin. Het ontbijt is prima, en vraag gerust om uw omelet of roerei, het is tot on de puntjes verzorgd. Bij de receptie beantwoord men uw vragen uitvoerig en afdoende. Kortom een bezoek waardig.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
hotel_villa_agnese, Reception van Hotel Villa Agnese, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2016

Heel erg bedankt voor je mening en voor je complimenten. Het ontbijt en het personeel van Villa Agnese zijn twee van onze grootste roem. Tot snel weerziens.

Beoordeeld op 18 augustus 2015

Hotel is zeer rustig. Het ganse hotel (kamers, zwembad, ...) is zeer proper.
Al het personeel verdient een pluim: uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kan niet verbeterd worden.
Ligging is prima om uitstappen te doen (vlakbij autosnelweg), maar niet ideaal om centrum te bereiken. Sestri wordt best met de auto bezocht; parkeren op een 500-tal meter van oude centrim is evenwel meestel geen probleem. Daarenboven is er vlakbij het hotel een eenvoudige maar gezellige pizzeria.
Een absolute aanrader!

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
hotel_villa_agnese, Proprietario van Hotel Villa Agnese, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2017

Geachte Heer, Geachte mevrouw,

Het doet ons bijzonder veel plezier te vernemen dat u uw verblijf tijdens de Feestdagen als ‘geweldig’ heeft ervaren en wij zijn u zeer dankbaar dat u uw bevindingen met ons heeft gedeeld op TripAdvisor.

Wij zouden graag de kans krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen in Villa Agnese.

Mocht u een reservering willen maken, of mochten wij u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 12 juli 2015

Zeer gastvrij hotel met erg vriendelijk personeel. We hadden een ruime kamer met balkon, dat uitkeek op het zwembad. Een uitstekende airco (gelukkig, want het was heel warm). Geen restaurant, maar men geeft goede aanbevelingen. Ongeveer 10 minuten met de auto naar het strand. De auto's staan overigens op het goed beveiligde parkeerterrein of in de parkeergarage.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner

Geachte Heer, Geachte mevrouw,

Wij zouden graag de kans krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen in het Villa Agnese.

Met vriendelijke groet