Beoordeeld op 7 augustus 2017

Super lekker eten, uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening, mooie ruime en nette kamers,
Verschillende faciliteiten qua wellness, yoga, zwemmen
Rustige omgeving.
Goeie uitvalbasis voor diverse wandelingen

Datum van verblijf: juli 2017
Hotel_Monika_Sexten, Inhaber van Hotel Monika, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Dear Martin,
we are delighted that you chose our Hotel Monika for your stay in the dolomites We would be very pleased to welcome you again.
Kind regards,
Egarter family and the Monika higher level team

Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Alles top. Locatie, hotelfaciliteiten, zwembaden, spa, ... gewoonweg 10/10. Om een klein woordje kritiek te geven: receptie hotel is wat raar ingepland in het gebouw, personeel receptie is iets minder vriendelijk ten opzichte van alle andere medewerkers en directie. Ook leuk super lieve ouders (reeds op pensioen) van CEO zijn steeds attent aanwezig in hotel. Maar echt top is het eten. Pluim voor de chef en zijn/haar ganse team. Hier komen wij terug.

Datum van verblijf: juli 2017
Hotel_Monika_Sexten, Inhaber van Hotel Monika, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2017

Dear Dirk,
thank you for your review. We are really delighted to read that you felt very well with us !
All the best
Your Egarter family and the Monika higher level team

Beoordeeld op 10 augustus 2016

Prachtig hotel, mooie wellnes, diverse activiteiten, waaronder yoga en klankschaal-sessie
Heerlijk openlucht zwembad
Vriendelijke bediening en last but not least : het eten is sublieeeem !
Mooie wandelingen in de korte omgeving - geen wagen nodig.

Datum van verblijf: juli 2016
Hotel_Monika_Sexten, Inhaber van Hotel Monika, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2016

Lieber Gast,
es freut uns, dass Sie Ihren Urlaub bei uns sehr genossen haben.
Auf bald!

+ : Design wellness en dito zwembaden
+ : Verfijnde keuken en wijnkaart
- : Geen airco in het hotel en de kamers

Datum van verblijf: augustus 2015
Hotel_Monika_Sexten, Inhaber van Hotel Monika, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2016

Dear Jan,
thank you for your visit and for your feedback. We were delighted to have you as our guests and are happy to read that you felt very well with us. We wish you all the best and hope to see you again soon.
Your Egarter family and the Monika team

Beoordeeld op 11 juli 2016

Wij hadden de junior suite. de kamer was prachtig. Helaas geen uitzicht op de 3 rotsen, maar dat is dan ook gelijk het enige minpunt. Kamer was mooi, schoon en ruim en het bed lag heerlijk. Verder was het eten (ontbijt, lunch en diner) van hoge kwaliteit. Heb genoten en gegeten met een lach op mijn gezicht. De sauna's waren heerlijk en ook hebben wij een massage gehad naar tevredenheid. In het zwembad kon je bubbelen (binnen en buiten), ook niks mis mee. Tevens was het erg fijn dat wij gebruik konden maken van de garage. Het was een topweekend! Wij hebben geen gebruik gemaakt van de aangeboden activiteiten, wellicht dat wij in de toekomst nog een keer terug komen om dit wel te doen (MTB bijvoorbeeld)...

Datum van verblijf: juli 2016
Hotel_Monika_Sexten, Inhaber van Hotel Monika, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2016

Liebe Gäste,
vielen herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback. Es freut uns, dass Sie sich sehr wohl gefühlt haben und Sie unsere Küche genossen haben. Gerne können Sie das nächste Mal länger bei uns wohnen und auch das Wochenprogramm nutzen.
Ihre Familie Egarter und das Monika Team