91 US$
BESPAAR 39 US$
Priceline91 US$
StayForLong127 US$
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

wij zijn afgegaan op de foto's van het hotel, super mooie kamers, dit viel vies tegen toen we onze kamer kregen, dit was duidelijk een kamer uit de jaren 80.
het zou iets eerlijker zijn als het hotel daar eerlijk over zou zijn geweest.
verder het personeel super vriendelijk, mooi privé strand, perfecte gratis parkeergarage, prima ontbijt, lekkere lunch.( tip neem waterschoenen mee ivm een keiengrens in de zee) het strand is mooi zand

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel Mare is gelegen in een verpauperde buitenbuurt van Savona,weliswaar met eigen strand.
Mooie tuin,mooi strand.
Vriendelijk personeel.
Doch hun prioriteiten liggen bij hun restaurants en niet de hotelgasten.
Dat is hun core business.
Gedateerd hotel,dat zeer dringend een facelift nodig heeft.
Kleine kamers,verouderde AC,geen douches.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018

Het moderne hotel op de via Nizza is volledig onderkelderd...voor parking wat dus iedereen de gelegenheid geeft onmiddellijk zijn intrek te nemen. Daarenboven....gratis parking.
De kamers zijn prachtig ingericht met alle mogelijke faciliteiten ter beschikking . Er zijn 4 verschillende restaurants binnen het hotel en iedere kamer heeft recht , op het aanpalende strand ,op 2 ligzetels en 1 parasol.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 27 september 2017

Op het eerste zicht was het even schrikken bij aankomst, Savona is een kille industriële havenstad en het hotel leek klein en oud langs de straatkant, maar eens je binnenstapt zie je een heel ander kader. De receptie is design, de ontbijtruimte buiten exotisch, de kamers zijn prachtig. Ik raad zeker de superior kamer aan, een jacuzzi achter je bed, dat is genieten.
Het personeel is vriendelijk maar niet echt behulpzaam. Wij zijn aangekomen met stormweer en ze zijn daar duidelijk niet op voorzien. De bar gaat pas open om 18u dus eerder kan je er niets te drinken krijgen. Gezien de slechte weersomstandigheden hadden we gereserveerd in het restaurant van het hotel 'Spurcacciun', de prijsklasse komt overeen met een 3sterren restaurant in België, maar de kwaliteit/kwantiteit helemaal niet. Er zijn betere prijs/kwaliteit restaurantjes rond de haven.

Datum van verblijf: september 2017
marehotel, Proprietario van Mare Hotel Savona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2017

Dear kristelvanmechelen,
thank you for your review.
I am glad to read that you enjoyed your stay and that you liked the design of our rooms.
Also, I would like to thank you for the compliments to our breakfast service and our cocktail bar which yes, starts at 6 pm. However, the beach bar and the bar of our A Spurcacciun-a restaurant are always available to our customers, in order to provide for drinks at any time.
Next time you'll visit us I hope you'll try our Bistrot Marea, which offers traditional ligurian dishes in the elegant atmosphere of our pool area. I am sure that you will love it!
Thank you so much for choosing to stay at Mare Hotel, we all hope to see you soon!

Best Regards,

Pervinca Tiranini

Beoordeeld op 30 juli 2013

Een prachtige plek om een nacht te vertoeven als je met de boot verder gaat of juist aan komt. We waren verrast over de tuin, zwembad, restaurant en het strandje. Er komen duidelijk ook veel locals op het restaurant af.
Typisch Italiaans allemaal, de gemoderniseerde kamers zijn volledig over the top ingericht met blauw led licht.

Savona zelf is niet interessant.

Datum van verblijf: juli 2013