NH Hotels
Expedia.com73 US$
Hotels.com73 US$
Prestigia.com91 US$
Beoordeeld op 8 juni 2017

Mooi hotel. Goede kamers. Goed gelegen op de cruiseterminal. Uitstekend ontbijt. Dicht en op loopafstand van Savona Centrum. In de omgeving leuke terrassen en restaurants. Als de cruiseschepen van bijvoorbeeld Costa binnen zijn gezellige drukte.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 juli 2016

Goed gelegen ten opzichte van centrum en cruiseterminal,,prima ontbijt,goed bed,airco werkte niet optimaal. Prettige badkamer met ligbad .Wifi werkte goed.
De kamer was erg warm,geen raam kan er open.
Saai uitzicht.Het hotel is behoorlijk duur.

Beoordeeld op 28 juli 2016

Uitstekend hotel. Prima lokatie. Goedrestaurants in de buurt. Jammer van het betaalde parkeren.
Kamer schoon, rustig, goed internet! Prima minibar. Lekker ontbijt. Goed koper rechtstreeks boeken dan via Booking.com

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 juli 2016 via mobiele applicatie

Het hotel in de haven op een toch wel centrale plek in Savona. Meerdere minpunten, het personeel is "zakelijk" en zal geen extra moeite doen om een gesprek aan te gaan. Kamer was niet gestofzuigd, was echt niets aan gedaan. Ook helaas geen raam of deur die open kon terwijl de airco niet lager dan 21 graden kon. Ontbijt is voldoende maar de aanvulling, vooral op zaterdag, was slecht.
Er is een barretje mar om nu te zeggen gezellig, nee, er zat dan ook niemand.
Ook geen terrasje buiten.
Ik beter gewend van NH Hotels.
Positief was de lokatie, direct om de hoek meerdere eet- en uitgaansmogelijkheden.

Beoordeeld op 8 april 2016

Het hotel is ideaal gelegen voor als je gaat cruisen : onmiddellijk aan de cruisehaven en ook dicht bij het stadje.
Vanuit sommige kamers kun je de cruiseboten zien liggen in de haven. Goed te bereiken vanaf het station met het openbaar vervoer.
Mooie kamers, die wel wat aan vernieuwing toe zijn. (vloerbekleding redelijk beschadigd). Alle comfort aanwezig
Heel verzorgd ontbijt. Niets te kort.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: april 2016