Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (340)
Beoordelingen filteren
340 resultaten
Waardering van reizigers
107
131
61
26
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
107
131
61
26
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 340 beoordelingen
Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

Net ontvangst met een prosecco. Italiaans hotel, verwacht niet te veel zo zijn de meeste. De lift stonk erg en alles was toch wel oud. Wel goede airco, zwembad en groot zon terras. Ontbijt was goed. Kregen een lekker flesje wijn toen we gingen mee.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Wil d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Davide R, Direttore van Hotel Principe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2017

Wij verwijzen u naar uw recensie over uw verblijf in Hotel Sanremo.

In de door u eerst bedanken voor uw voorkeur, we zijn teleurgesteld dat het verblijf was niet aan zijn verwachtingen, in het bijzonder met betrekking tot een aantal diensten die wij aanbieden.
Er moet echter op worden gewezen dat zijn mening en opmerkingen het gevolg zijn van zijn eigen en exclusieve mening, en toch absoluut.

Wij zijn dankbaar voor uw opmerkingen. De opmerkingen van onze gasten zijn zeer waardevol voor ons als ze consequent worden gedaan, want het is ons voortdurend streven naar meer en betere gastvrijheid te bieden en de bijdrage van onze klanten is van cruciaal belang.

We hebben rekening gehouden met de negatieve adviezen van verwoord je en verzeker u dat we goed gebruik te maken, zowel in termen van de diensten voor de professionele en efficiënte personeel, op een manier die past bij de normen van een derderangs hotel.
Ze werden geplande grote restyling gericht op het bieden meer comfort en voldoen aan de behoeften van de klanten die de zorg product uniciteit en detail verbeteringen.

Het spijt ons dat sommige diensten niet aan de verwachtingen waren:



Tijdens het seizoen afsluitende periode, met inbegrip van investeringsplannen, werden zij geplande grote restyling werk om meer comfort te bieden en te voldoen aan de behoeften van de klanten die de zorg product uniciteit en detail verbeteringen.

We zullen blij zijn om nog een kans om u te mogen verwelkomen als onze gast om haar in staat stellen om zijn mening te veranderen over het hotel te hebben, we wensen u een vruchtbare zomer en we sturen hartelijke groeten, de Ravasio directeur Massimiliano.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2016

Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad in Sanremo. Het hotel was erg goed, toen wij aankwamen werden wij meteen vriendelijk ontvangen, het meisje achter de receptie sprak Engels, en hielp ons met alle vragen die we hadden over de stad, en leuke plekken. In de kamer hadden wij geen airco, maar wel een ventilator die wij gratis konden gebruiken. Elke dag werd onze kamer opgeruimd en kregen we schone handdoeken. Wij hadden alleen gekozen voor ontbijt, omdat er in de stad zelf veel leuke en niet zo dure restaurantjes zitten. Het ontbijt was prima, het personeel kwam gelijk naar ons toe om ons een heerlijke cappuccino aan te bieden.
De badkamer was wel klein, en de douche had ook wel iets groter gemogen.

Sanremo is echt een super leuke stad, waar ik zeker nog een keer naar terug zou gaan. Ook de reis met de trein vanaf het vliegveld in Nice naar Sanremo was heel goed te doen, en zeker niet duur.

echt een top vakantie!

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank xanouklouise
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2015

ik heb veel hotels bezocht, de een beter dan de ander, maar nooit het gevoel gehad dat ik mijn ongenoegen wilde delen met anderen. tot nu. na aankomst in het hotel moesten we dingen vaak herhalen omdat de receptie geen engels kon spreken, en daarmee bedoel ik ook echt geen woord, het was meer gebarentaal. eenmaal in de kamer, stinkend heet, waren we aan het zoeken naar de aircobediening, die konden we helaas nergens vinden. Dus met de vraag waar de aircobediening was, kreeg ik te horen aan de receptie dat de airco 8 euro per dag kostte. Dat heb ik nooit meegemaakt, dat je daarvoor moet betalen. Als het voor de parking was, ok, maar voor de airco, we moesten gewoon lachen. Met deze start van ons hotel-incheck ging het gevoel voor het hotel eigenlijk naar 0. We hebben onze spullen neergelegd en zijn meteen vertrokken naar de stad, het heeft ons echt gewoon geirriteerd, op de manier waarop we zijn ontvangen. het hotel heeft een prive parking, voor 4 auto's. Maar zij zetten de hele parking vol met auto's. Je moet ook je sleutel inleveren bij de receptie. Je sleutel komt in een doos terecht waar IEDEREEN bij kan komen als er even niet wordt opgelet, want vaak staat er ook niemand achter de balie. Lekker gevoel is dat. Je auto wordt gewoon verplaatst zonder dat je het weet, van de ene kant naar de andere kant. Als je voor een auto geparkeerd bent, en die auto moet er toevallig uit, wordt jouw auto weggezet, en ergens anders geplaatst. Ik als autoliefhebber vond het helemaal niks, dat mijn sleutel daar lag, en het feit dat iemand anders mijn auto start en ergens neerzet.

Wat betreft de kamer, elke dag wordt er schoongemaakt, maar of de lakens ook elke dag worden vernieuwd is een tweede. Ik heb in die 6 nachten een aantal keren meegemaakt dat ik dezelfde vlek op de laken zag als de dag ervoor.

Uit mijn verhaal kunnen jullie lezen dat ik eigenlijk alleen maar negatief ben over het hotel, en dat ben ik ook, want dat was ons gevoel tijdens ons verblijf. Het kan zijn dat jullie wel helemaal tevreden zijn met het verblijf, maar wij zeker niet. We komen hier niet meer terug. SAN REMO DAARENTEGEN, BELISSIMA!!!

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Nova C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Davide R, Direttore van Hotel Principe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2015
Google-vertaling

Wir verweisen auf seinem Rückblick auf das 14. Juli 2015 über seinen Aufenthalt im Hotel San Remo.

Wir danken Ihnen für Ihre erste Präferenz, wir sind enttäuscht, dass der Aufenthalt war nicht bis zu seinen Erwartungen, vor allem in Bezug auf bestimmte Dienstleistungen, die wir anbieten.
Zu beachten ist jedoch, dass seine Ansichten und Beobachtungen sind das Ergebnis seiner einzigartigen und exklusiven Meinung, und in jedem Fall nicht absolut.

Wir sind dankbar für die Expression von seinen Beobachtungen. Die Kommentare unserer Gäste sind für uns sehr wertvoll, wenn sie konsequent durchgeführt, wie es unser fortgesetztes Engagement für mehr und bessere Gastfreundschaft und den Beitrag unserer Kunden ist von entscheidender Bedeutung.

Wir nahmen Berücksichtigung der negativen Meinungen von Ihnen zum Ausdruck und versichere Ihnen, dass wir eine gute Nutzung sowohl in Bezug auf die Dienstleistungen für die professionelle und hilfsbereite Mitarbeiter, in Einklang mit den Standards eines drittklassigen Hotel.

Im Hinblick auf einige Ihrer rechtmäßigen Beobachtungen, ich habe einige Dinge, die wir erklären können;

Ihre Meinung zu der Rezeption, die nicht Englisch weiß, ich muss zu meinem Bedauern, weil wir alle ausländischen Kunden zu widersprechen, und es wäre unmöglich, nicht zu wissen, Englisch.
Kommentar zum Zimmer, es war genug, um den Empfang zu erleben und wir sofort überprüft und ließ jede disservizzi, aber das ist nicht das, was geschehen ist?
Auf der Kommentar von 'Klimaanlage, und der Fernbedienung ist nicht wahr, Wachs, weil Ihr Paket Buchung war eine wirtschaftliche und nicht prevvedeva Klimaanlage, war es eine zusätzliche Gebühr von 8 €.
Unser Hotel verfügt über ein Parkhaus mindestens 30 Autos, die Kommentare von 4 und ein bisschen approsimativo, und passt das Hotel, um die Autoschlüssel an der Rezeption hinterlassen.
Wenn Sie einen exklusiven reservierter Parkplatz, in der Nähe bis fünf Minuten wollten wir eine Bearbeitungsgebühr von 30 Euro pro Tag.

Während der Dauer der saisonalen Schließung, einschließlich Investitionsvorhaben, sie großen Neugestaltung entwickelt, um höchsten Komfort zu bieten und die Bedürfnisse der Kunden aufmerksam auf die Einzigartigkeit der Produkte und die Liebe zum Detail geplant wurden, zu erfüllen.

Wir freuen uns auf eine weitere Möglichkeit, Sie als unsere Gäste ihr zu erlauben, seine Meinung über das Hotel begrüßen zu ändern haben, wir wünschen Ihnen eine gute Fortsetzung des Sommers und wir senden Ihnen herzliche Grüße, den Direktor Massimiliano Ravasio.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 augustus 2013

De ligging is schitterend en ook de faciliteiten (parking-zwembad) zijn een extra, maar het hotel is afgeleefd, niet echt proper, en ouderwets. Een grote opruimbeurt (oude stoffen bloemen, kapotte decoartieve stukken, versleten matten, ....) Een paar potten verf, een dame met smaak zouden dit hotel weer met een klein budget in de kijker kunnen zetten.
(douche schimmelvlekken op siliconen, kapot speelgoed aan zwembad, gangetje onder hotel matten verwijderen of eens stomen) de etalage (kuisen en vliegen verwijderen), restaurant-eetzaal , kapotte lampen vervangen...

Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 483johannar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
resorprincipe, Direttore van Hotel Principe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2013
Google-vertaling

Gentile , grazie per aver soggiornato all ‘ hotel principe di sanremo , ci dispiace che alcuni servizi non siano stati di suo gradimento ricordando perp , che durante il periodo di chiusura stagionale, tra i piani di investimento, sono stati programmati importanti lavori di restyling volti a offrire maggiori comfort e rispondere alle esigenze di una clientela attenta all’unicità dei prodotti e alla cura dei dettagli.

La aspettiamo sempre volentieri. Saluti cordiali Massimiliano Direttore

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Massimiliano R, Direttore van Hotel Principe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken