Beoordeeld op 16 juni 2018

Wanneer je met de trein komt (wij vanuit Genua) dan valt de bijzonder lange gang van het station Sanremo op. Vanaf het station is het twintig minuten lopen naar Residence dei Due Porti. Een vriendelijke ontvangst bij de receptie en met wie je ook te maken hebt hier: alleraardigst en behulpzaam; zo tref je het niet vaak. Wij boekten een appartement met havenzicht (als je er toch bent!) en de inrichting is wat tuttig, maar we zijn in Ialtië. Alles heel schoon! De douche is wat ieniminie, maar te doen. Om de hoek is trouwens een goede supermarkt. Je krijgt bij de Residence gratis leenfietsen en je kunt daarop heel goed de omgeving verkennen. Het oude-spoorlijn-fietspad (aanrader!) loopt langs het hotel (vraag naar de route bij de receptie). Vanuit het hotel loop je zo de stad in. In Sanremo kom je de oude glorie tegen van de Tsarina, de Duitse Keizer en de Italiaanse koning; het is een heerlijke stad. Tip: dagje Ventimiglia is leuk, maar pak de bus in plaats van de trein. Het is een busrit met geweldige uitzichten! Het weer was niet echt heel lekker, maar we hebben ons hier prima vermaakt!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 2 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke medewerkers en erg schone accommodatie.
Ligging is perfect, aan de haven/strand en een paar minuten lopen naar het stadscentrum.
Met de gratis fietsen van het hotel kan je mooie tochten maken over het prachtige fietspad langs de kust.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 19 september 2016

Schoon en perfecte locatie! Tegenover strand en twee minuten lopen van de mooie binnenstad. Kamer aan voorzijde met uitzicht op de oceaan en jachthaven. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Heerlijk genoten.

Kamertip: Voorkant is duurder maar zeker de moeite waard.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 18 september 2016

Een paar 100 meter van het station, dit aan zee gelegen complex. Zeer vriendelijke en grappige bali bezetting . Spreekt Engels en Frans. Om onduidelijke reden ws ons geboekte appartement niet beschikbaar. We kregen een grotere en met zeezicht. Alles is aanwezig, airco, kookspullen. Een zakje met een vers afwasborsteltje een dweiltje en afwasmiddel. Klein balkon met stoeltjes. Op het dak is een gezamelijk zonneterras met ligstoelen en gratis handdoeken. We hebben fietsen geleend, die in nette staat waren. Helaas italiaans formaat, dus lange mensen zitten wat krap. Ondanks de bergen fietst het prima hier. Er is een lang goed geasfalteerd fietspad aangelegd. Met soms een lichte helling. Maar totaal gescheiden van gemotoriseerd verkeer.Dus heerlijk veilig. Een supermarkt op 150 meter en voor de deur beginnen de restaurantjes. Er is wel verkeer voor langs maar dat stoorde ons s nachts niet. Gezien de ligging en de ontvangst is het echt een aanrader.

Kamertip: Afhankelijk van je budget is een zeezicht appartement de moeite waard.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016

Schone nette appartementen, wordt elke dag schoongemaakt. Om de 2 dagen schoone handdoeken. Klein balkon, airco aanwezig en rolluiken voor de ramen.
Vriendelijk personeel, gratis fietsen, super centraal gelegen bij strand, haven en stadscentrum. Parkeergelegenheid bij het appartement (hiervoor moet je apart boeken en betalen).
Voor het strand moet je entree betalen ( je krijgt wel korting via Residence dei Due Porti)

Datum van verblijf: juli 2016