Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Een prima hotel, gelegen 1,5 km buiten het centrum van San Remo, net iets verwijderd van de drukke doorgaande weg naar Ventimiglia. Rustig aan het zwembad en rustig wat betreft ligging.
Keurige kamers en een mooi balkon voor degenen die een kamer met zeezicht heeft. Zuiver en iedere dag schoongemaakt.
Vriendelijk en dienstbaar personeel, dat wel wat weinig Engels kent. Net té kleine parkeerplaatsen onder het hotel, waar overigens geen probleem van gemaakt hoeft te worden: afgifte van de autosleutels leidt ertoe dat de receptionist zorgt voor veilig en schadeloos parkeren van je auto.
Het restaurant heeft iedere avond slechts een beperkte kaart. Dat is jammer, want daardoor word je gedwongen buitenshuis te gaan eten.
Goed en uitgebreid ontbijt.
Geen enkel probleem om daar een week door te brengen, mede omdat het een perfecte uitvalsbasis is voor uitstapjes.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 8 september 2017

Onze kamer was ge up grade we hadden een hoek kamer met groot balkon en ruime badkamer, uitzicht op zee maar die was een eindje weg.
Lopen naar het centrum is het te doen. Ontbijt is goed, vriendelijk personeel .

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel Paradiso geeft je het gevoel dat je op vakantie bent. Bij aankomt werden we zeer vriendelijk ontvangen. De koffers werden weg gebracht en de auto weg gezet.
In de avond hebben we bij het restaurant in het hotel gegeten. Vriendelijk personeel en kwalitatief goed eten. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 mei 2016

Aangekomen in dit hotel om 10.15. We werden hartelijk verwelkomt door Massimo. De kamer was onmiddellijk beschikbaar. Deze was voorzien van een badkamer met douche, wc en haardroger. Bed was zalig en het ontbijt was op en top. Het ontbijt zelf is iets hoger gelegen dus niet zo geweldig voor mensen die slecht te been zijn, maar dit weet je op voorhand ook. Komen hier zeker terug. Tot volgende jaar.

Kamertip: Kamers op de 2 de verdieping hebben zeezicht.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 11 juli 2015 via mobiele applicatie

Hotel past goed in de omgeving dus doet niet modern aan maar is zoals het moet zijn. Eenmaal daar blijkt het best wel mee te vallen met een aardige correcte receptie die ook behulpzaam zijn. Onze kamer op de 2e verdieping had uitzicht op de mooie en schone pool met terras waarnaast je ook morgens kan ontbijten, ontbijt is gewoon goed.
Alles is schoon en netjes inde kamer incl badkamer.
Viel ons niet tegen.
Het privé strand is niet privé maar in een samen werking, verder dan 100 meter, zeg maar 300-400 meter maar te doen, stoel is incl een bedje is een meer prijs van €3,50-.
Terug lopen kan voor slecht te been personen lastig zijn omdat de laatste 50meter naar het hotel vrij stijl loopt.
Alles aanwezig hier incl eten maar voor de avond liepen wij naar het centrum met zat keuze aan restaurantjes richting de haven.
Zou den we evt terug komen? ja zeker voor de omgeving en zou zo weer dit hotel nemen.

Datum van verblijf: juli 2015