Beoordeeld op 12 september 2016

uitstekende service prima restaurants geweldige sfeer vernieuwde kamer heerlijk zwembad goede strandstoelen,prachtige healthruimte met professionele massage's
een aanrader voor een ieder die van luxe houdt.

Kamertip: voorkant zeezicht en balkon
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Wij hebben als gezin (ouders en twee volwassen kinderen, 23 en 21 Jaar) een werkelijk geweldig verblijf van vier dagen gehad in dit luxe hotel. We zijn als lid van de Leaders Club (behorend bij the Leading Hotels of the World) hier echt in de watten gelegd: een fantastische upgrading en daardoor twee kamers naast elkaar met een schitterend terras en uitzicht op zee, plus allerlei leuke en lekkere verrassingen. Ook het eten in restaurant Fiori di Murano, waar wij twee keer hebben gedineerd was heerlijk. Het attente personeel en de stijlvolle entourage maakten dit bezoek memorabel.

Kamertip: Kies in elk geval voor een kamer met zeezicht.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 september 2015 via mobiele applicatie

Super hotel. Vriendelijke mensen. Ruime kamers. Prijs kwaliteit TOP. Goed ontbijt. Maar ,...
Het enige negatieve is het strand van het hotel. We wouden een zetel op de eerste rij desnoods tegen betaling maar de jongen aan het strand zei heel onbeschoft dat we op de aangewezen plaats moesten aan liggen. Op het einde van de dag lag er niemand op de eerste rij en waren er zeker 30 plaatsen vrij. De volgende dag hebben we aan het strand gelegen tegenover het hotel. We hebben 25 euro betaald voor 4 stoelen voor de hele dag. Kunnen drinken en eten aan het strand vriendelijke mensen. Ik zo het zo altijd doen. Alles is TOP buiten de service aan het strand. Bij de blauwe parasolen is alles
Super. Betere service. Lieve mensen. Leuk.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 19 november 2013

Wij waren hier met wederzijdse ouders voor 5 nachten. We hebben ons ontzettend verwend gevoeld. Het personeel is attent en vriendelijk, de service is enorm. Het kamers waren schitterend, mooie klassieke uitstraling. Zo is het hele hotel trouwens. Het ontbijt en diner was goed (hebben weleens beter gegeten) maar door de hele uitstraling is het toch top geweest!

Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 26 augustus 2013

Prachtig hotel, mooie uitzichten, mooie tuin, leuk en diep zwembad, lekker eten. Het zwembad heeft her en der scherpe kantjes, dus hiervoor dient wel te worden uitgekeken. Het eten is er fantastisch. Toch als je half pension hebt, best gaan eten aan het zwembad. Binnen in het hotel moet het er nog al snel aan toe gaan. Dranken zijn soms prijzig, maar als je wat uitkijkt, valt dit goed mee. Per glas betaal je vaak heel veel, een fles is vaak interessanter :-).

Datum van verblijf: augustus 2013