90 US$
View deal
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com90 US$
Priceline
eDreams90 US$
Beoordeeld op 7 maart 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel met typische oudere inrichting. Warm en gezellig ingericht. Ontbijt is zeer uitgebreid. Restaurant is lekker en Heeft een ruime aanbieding. De crème brûlée is er zeer lekker net als de visgerechten.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 oktober 2016

Wij kwamen onaangekondigd aan in dit hotel en werden er bijzonder vriendelijk ontvangen. De kamer was in orde en de badkamer ruim. Het restaurant serveert kwaliteitsvolle gerechten en het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt is lekker en uitgebreid. Er is parking met rechtstreekse toegang tot het hotel. De liggjng van het hotel is prima, op loopafstand van het centrum, doch vooral vlakbij het museum (Mart), wat het doel van ons verblijf was.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 14 oktober 2016 via mobiele applicatie

Twee nachten doorgebracht in dit hotel, in 2 verschillende kamers
Op zich prima hotel. Dicht bij oude centrum, goed restaurant, goede bedden en goed parkeren
Maar wifi is matig, de buurman hoor je naar de WC gaan en klein terrasje aan drukke straat.
Vriendelijk personeel maakt veel goed

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 juli 2014 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en efficiënte check in. Schone compacte kamer.
Uitgebreid en vers ontbijt. Goed werkend internet. Fietsen konden we kwijt in de parkeergarage. Hotel vlakbij voorzieningen in het centrum. Prijs kwaliteitverhouding ok.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 30 maart 2013

Mooi hotel, erg vriendelijk personeel. Schone kleine badkamer. Wel redelijk warm op de kamer en een hard bed. Heerlijk divers ontbijt je kon zelfs vers bloedsinasappelsap persen!
Op loopafstand van winkels en restaurants

Datum van verblijf: maart 2013