92 US$
Priceline92 US$
eDreams92 US$
getaroom.com102 US$
Beoordeeld op 17 april 2019

Op doorreis naar Corisca hebben we 1 nacht in dit hotel overnacht. Het hotel ziet er mooi en schoon uit en wat dat betreft verdient het ook 4 sterren.... maar helaas waren we hier om te overnachten, lees slapen en dat was het probleem. Aan de ene kant van het hotel ligt de Autostrada en aan de andere kant komt elke 10 minuten een trein voorbij gedenderd. De temperatuur in de slaapkamer was gevoelsmatig zo 25 graden. De airco kon je aanzetten, maar deze stopt dan weer automatisch. Slapen met het raam open is vanwege de herrie geen optie.
In dit hotel zullen wij niet meer overnachten. Liever slaap ik dan nog in de auto.

Datum van verblijf: april 2019
nerocubohotel, Direttore generale van Mercure Nerocubo Rovereto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Dear 236sandrat,

thank you very much for sharing your experience with us. We value your comments as they help us to improve our services and surpass the very high standards of service our guests expect.

I sincerely apologise for the shortcomings you have experienced and have shared your comments with the staff even though we’re confident the necessary adjustments will be made in order to achieve complete guest satisfaction.

Thank you again for your comments.

Beoordeeld op 16 oktober 2017

Ik heb het hotel gekozen omdat het dicht bij de snelweg ligt en er ruime parkeergelegenheid voorhanden is. De kamer was tot mijn verassing een junior suite. Goed van alle gemakken voorzien. Bar, restaurant/ontbijtruimte zijn prima voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 14 juli 2017 via mobiele applicatie

Suite geboekt voor 3 personen, heel ruim met aparte slaapkamer, zithoek met sofa en extra bed. Automatische rolluiken in 1 gedeelte. Mooie moderne badkamer met douche en alle nodige producten. Zeer vriendelijk onthaal aan de receptie. Veilig parkeren in de garage voor 5 euro per dag met rechtstreekse ingang nr de receptie/ kamer of gratis op de parking voor de deur. Ontbijt was goed, zowel zoet als zout en koffieapparaat met lekkere cappuccino. Half uur rijden van het Gardameer en ideaal als doorreishotel. Wij hebben alvast genoten van onze overnachting.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft vriendelijk personeel. Kamer beschikt over een koelkast. Mooi uitzicht op de bergen. De badkamer is klein maar netjes. Het ontbijt is bescheiden, maar alles is aanwezig. Best voor 10u aanwezig zijn voor het ontbijt, personeel ruimt snel alles op. De wellness is niet toegankelijk op zondag en na 20u.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 juni 2017

Is me goed bevallen. Personeel was vriendelijk en hulpvaardig. De ligging van het hotel is
uitstekend, vooral als je op doorreis bent. Ondanks dat je bij de grote weg zit, is het er lekker rustig.
Het diner en het ontbijt is prima.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com