TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 juli 2019

Ik heb een fijne vakantie beleefd in dit hotel. Er was vriendelijk personeel. Een goed ontbijt. Mooie grote kamer, welke ook erg schoon was. Ik heb ervan genoten.

Ook was er een mogelijkheid om mijn bagage te stallen tot het moment dat ik naar de luchthaven werd vervoerd. Erg fijn!!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 juli 2018

Super mooi en schoon hotel, uitgebreid ontbijt voortreffelijk 4 gangen diner,vriendelijk en behulpzaam personeel/directie, ligt midden in Riva, Je kunt in Riva alle kanten op, relaxen,zwemmen,wandelen (ook zeer stevige wandelingen) cultuur, fietsen en/of mountainbiken voor ieder wat wils.

Kamertip: Alle kamers zijn gelijk wat betreft kwaliteit mocht je graag meer ruimte hebben is het misschien een optie om voor een suite te kiezen.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

We waren minstens zes keer te gast in dit hotel.
Het bevalt dus uitstekend.
Mede door zijn ligging in hartje Riva.
Moderne schone kamers en sanitair.
Ontbijt en avondeten niets op aan te merken.
Er is slechts één minpuntje: soms krijgt men een kamer aan een soort luchtschacht, met uitzicht op enkel en alleen muren.
Als men deze weigert wordt er direct een andere kamer aangeboden.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 5 september 2017

Vriendelijk behulpzaam personeel, heel proper, verzorgd ontbijt en diner. Goede ligging in het stadje waar iedere avond wel wat te doen was. Eerste keer aan het Garda meer maar ga volgend jaar zeker terug. Hadden wel zeer mooi weer, enige nadeel was de reis, misschien slecht moment gekozen. De ene file na de andere door Oostenrijk en de Brennerautobaan.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel in het hart van Riva del Garda. Ook al waren we drie uur eerder dan de incheck tijd, toch konden we na een uurtje over onze kamer beschikken. De bagage werd door het personeel naar boven gedragen; er is wel een lift, maar deze gaat niet naar alle verdiepingen.
Voor parkeren zijn een aantal opties; 12 euro per dag in een nabij gelegen parkeergarage (ca 300m), of 5 euro per dag. In het laatste geval krijg je een parkeerkaart welke geldig is op alle parkeerplaatsen met en blauwe markering. Zodra je met de auto weg geweest bent is het dus zaak weer een plek te vinden, hetgeen een uitdaging kan zijn.
We hadden een prachtige, schone en ruime kamer. Het hotel ligt in hartje centrum in een rustig straatje, dus zo goed als geen geluidsoverlast.
WiFi tegen betaling in de publieke ruimtes; op de kamer heb je geen bereik. De eerste zes uur zijn gratis. Daarna kost dit per apparaat 4 euro voor 1 nacht, 6 euro voor 2 nachten en 10 euro voor 5 nachten.
Het ontbijt was prima, vers fruit en voldoende keuze, en correct en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2015