Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Gastvrij hotel met zeer vriendelijk personeel en prima eten. Ruime en nette kamers met eigen terras. Tea-time is niet te versmaden, elke dag gratis koffie met een lekker gebakje. Al voor de 5de keer geboekt in een Tonelli hotel en steeds tevreden geweest.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben dikwijls zicht op het meer en de avondanimatie.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2018

Dit was de derde keer dat we in dit hotel verbleven.Het is een aanrader in Riva.
Het eten is erg lekker en verzorgd. In de namiddag is er een vieruurtje met homemade gebak, koffie en thee en sapjes.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 november 2017

Onze eerste vakantie aan het Gardameer in dit hotel verbleven. Prijs/kwaliteit gezien een goede deal. De ligging is ietsje achterin maar dit geeft het voordeel dat je niet de drukte van de weg hebt die door Riva loopt. De kamers op zich zijn proper maar voelen ietwat gedateerd aan. Dit geld ook voor de lobby, je hebt een beetje het gevoel dat je in een hotel van 25 jaar geleden binnen wandelt. Het eten was gevarieerd met voldoende keuze en voor de kids werd desnoods alles op maat klaar gemaakt. Parkeren kan ondergronds onder het hotel zodat je wagen koel blijft. De eigenaar is dagelijks aanwezig en maakt een praatje met z'n gasten. Je ziet dat hij fier is op z'n hotel, Ferrari,.... De avondanimatie aan het hotel is vooral op ouderen gericht met elke avond dezelfde pianist dat na enkele dagen nogal voorspelbaar wordt. Ik kan dit hotel aanbevelen aan jonge gezinnen, zijn je kids wat ouder zou ik het elders zoeken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 juli 2016

Voor de tweede maal geboekt in dit hotel en weeral was het een aangename vakantie.Ruime en nette kamer. Onthaald met een fruitschaal en een fles schuimwijn. Uiterst vriendelijk personeel (vooral Adriano de kelner). Maaltijden zijn naar ieders wens en verzorgd.De eigenaar, Mr. Tonelli, had steeds een luisterend oor voor zijn klanten en bekommerde zich om zijn hotel en het welzijn van de vakantiegangers. De gratis fietsen waren een pluspunt doch waren aan onderhoud toe of vernieuwing.Het hotel is goed gelegen, op een wandelafstand van het centrum en het meer. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 14 juni 2016

Prima hotel om een korte of langere vakantie te houden aan het Gardameer.
Het is een groot hotel, maar zeker niet een onpersoonlijk hotel. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
De ligging van het hotel is goed, niet al te ver van het meer en ruim 1 kilometer van het leuke centrum van Riva.
Wij logeerden er op basis van halfpension. Het eten en de keuze van de diners waren voortreffelijk, alle lof! Altijd warm opgediend, ondanks de relatieve drukte in het restaurant. Het salade buffet was prima in orde.
Ook het ontbijtbuffet was naar onze tevredenheid.
Wij hadden een hoger gelegen kamer met meerzicht geboekt. Deze was vrij ruim, maar toch wel wat ouderwets. Geen plezierige stoel om op te zitten (ik zat vaak maar op de s balkonstoel). Goed geslapen op de bedden.
De kamer was steeds punctueel schoon.

Per saldo is dit hotel aan te bevelen.

Datum van verblijf: juni 2016