Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Riva Del Garda
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (817)
Beoordelingen filteren
817 resultaten
Waardering van reizigers
704
67
28
8
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
704
67
28
8
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 817 beoordelingen
Beoordeeld op 29 september 2017

Fijne matrassen(hard), schoon, ontbijt is super....vooral veel fruit!
Hotel medewerkers heel vriendelijk en zeer behulpzaam.
Onze kamer was op 4de etage, wij zijn beide lange mensen, en onze kamer werd gelijk omgeboekt daar schuin dak was.
Busstation voor de deur, je auto kun je voor de deur laten staan.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Nicole S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HLP R, General Manager van Lido Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2017
Google-vertaling

Good evening Dear Nicole S,

thank you so much for your astounding review. I am pleased to know that you have enjoyed your stay in addition to the unique way to propose a tasty and rich breakfast and the unmatched service provided to you by all the staff. It is always exciting to read positive feedback from our guests’ as it lets me know we are holding true to our philosophy of providing extraordinary guest experiences.

I am pleased your stay was an unforgettable one, and I look forward to your return.

Kind regards,

Gabriele Galieni
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juli 2015

We gingen voor 4 dagen naar Lido Palace in Riva del Garda in februari. Wat een mooi hotel. We hadden een standaard kamer geboekt maar kregen een upgrade naar een deluxe kamer met uitzicht op het meer. De heerlijke badproducten op de hotelkamer van acqua di parma zijn een feestje. Iedere avond als wij op de hotelkamer terug kwamen stonden de badslippers, badjas en water naast je bed klaar. Wat een verwennerij. De spa is echt heerlijk. Fijn zwembad, lekkere (gratis) thee en drankjes. De sauna's zijn erg fijn en luxe. Je voelt je echt even een koning en koningin. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het restaurant is geweldig. Wel wat aan de prijs maar echt heerlijk eten. Van het ontbijt had ik wel meer verwacht maar is goed.

Kamertip: alles wat je kiest is goed hier!
Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Anoek V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HLP R, Direttore generale van Lido Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2015
Google-vertaling

Dear Anoek V,
I am very sorry not being able to reply in Flemish, however let me first of all to thank you for your kind words regarding our Lido Palace. We are so pleased to know that you enjoyed the stay with us. It is great to know that you loved Acqua di Parma as bath amenities. We are very focused in delivering to our Guest the best Italian product in every opportunities. The CXI Spa with its 1,500 sqm really makes the difference. Two pools (indoor and outdoor), Salt room, emotional showers, sauna, Turkish bath, Mediterranean bath, steam bath, two relax areas, ice falls, 7 cabins for treatments plus one Private Sultan Spa Suite, definitively represents our “diamond point”. Rooms completely refurbished, two different restaurant (one gourmet and one bistrot) and a very attentive and friendly staff make the Lido Palace the most remarkable hotel in area.
I really appreciate your extraordinary review and look forward to welcoming you back to Lido Palace.

Sincerely,

Gabriele Galieni
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lidopalaceriva, General Manager van Lido Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lidopalaceriva, General Manager van Lido Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lidopalaceriva, General Manager van Lido Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken