964mamc
Hoorn, Nederland

Culinaire, weldadige fietsvakantie met een heerlijk familiegevoel

Beoordeling van Hotel Belvedere
5,0 van 5 bollen6 mei 2024 beoordeeld
Vorig jaar geweest en kon het niet laten terug te gaan (ga eigenlijk nooit terug naar dezelfde plek). En wat een onthaal bij terugkeer! Zulke lieve mensen die zich met hart en ziel inzetten voor een fantastisch verblijf van de gasten. Alles is brandschoon en goed onderhouden. Het eten was wederom onovertroffen. Het is er fijn voor zowel fietsers als niet fietsers. Wij hebben weer lekker gefietst met de gidsen die geen moeite spaarden om eenieder te accomoderen. Lekke banden, scheve wielen, iemand die zich niet lekker voelde, alles wordt geregeld terwijl de rest kan doorfietsen. Dan is er nog de wasservice voor de fietser, de wellness, het bubbelbad en buitenzwembad voor een weldadig herstel van de spieren. Er wordt van alles georganiseerd. Van BBQ lunch in het buitenhuis, een lunch in een fantastische biologische boerderij, een heerlijke cocktail party bij het hotel etc. Misschien nog wel het fijnste is dat je je binnen een, twee dagen onderdeel voelt van de “familie”. Het zou zo maar kunnen dat er ook nog een derde keer komt! 😉 Dank lief team van Belvedere!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
, Direttore generale van Hotel Belvedere, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 weken geleden
Thank you so much! Your words mean a lot us ! A hug from all the Belvedere Family
0.6 km van Hotel Belvedere
  • Booking.com
0.2 km van Hotel Belvedere
Meer hotels in Riccione bekijken
Beoordeeld op 24 april 2023

Wat een welkom, wat een aandacht en wat een voortreffelijk eten. Als je van fietsen en lekker eten houdt dan zit je hier gebeiteld. Alles tot in de puntjes geregeld. Een prima fiets, een uitstekende gids, je fietskleding elke dag gewassen. Na het fietsen lekker de sauna of het zwembad in. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Regelmatig leuke verrassingen. Ze maken een waar feest van je verblijf!

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 20 juli 2019

Voor fietsvakanties is dit de place to be.
vanaf het eerste moment dat je binnen komt voel je je er thuis. voor alles word gezorgd door het belvedere team. De tour guides rijden naar de mooiste locaties in de buurt. een bbq of wine tasting en diner onderweg. met als top moment van de week. een poolparty waar je dank zij het fietsen bijna iedereen kent. ik kom zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

4 jaren geleden al een fantastisch verblijf gehad in Belvedere, nu wederom!
Het concept staat als een huis! Een geweldige gastvrouw, Marina en haar gepassioneerde team staan garant voor een heerlijke vakantie. Vanaf de ontvangst tot het vertrek, warmte, persoonlijke benadering, gezelligheid. De keuken is top. Kamers prima, we hadden weer een geschakelde. Kids apart maar toch dicht bij elkaar.
Prima hygiene. Zwembad niet groot, maar wel gezellig.
De party op strand en aan zwembad op 15/8 , Feragosto, waren ook nu weer grandioos. Zonder door te schieten. Puik georganiseerd.
Een Aanrader. Niet alleen voor de sportievelingen (bike-hotel). Wij keren zeker nog terug. Riccione strand en shopping is overigens ook uitstekend.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 september 2015

Hotel Belvedere combineert alle faciliteiten van een groot luxe hotel met een persoonlijke en zeer vriendelijke service. Je komt hier niets te kort. Aan alles wordt gedacht : banaantjes voor onderweg, een picknick in het landhuis van het hotel, een pool party, 5 begeleide fietstochten per dag, uitgebreide en zeer verzorgde buffetten met locale specialiteiten, alles tot in de puntjes verzorgd. Topklasse!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 10 juni 2014

Hallo allemaal, Harry, mijn fietsvriend en ik plannen ieder jaar in het voorjaar een week om mooie fietstochten te maken ergens in Frankrijk, Spanje of een ander land om een week te gaan fietsen. Ditmaal was ons, via het internet, oog gevallen op hotel Belvedere in Riccione. We wisten echt niet wat we konden verwachten maar de omgeving sprak ons erg aan. Vanaf de eerste dag in het hotel voelden wij ons bijzonder thuis. Het personeel is erg enthousiast en niet gespeeld oprecht geïnteresseerd in alles wat je doet. De service is van hoge kwaliteit en het eten is zo divers in keuzen maar ook van bijzonder goede kwaliteit. Wat wij nooit doen is het jaar opvolgend naar de zelfde plek gaan. Echter hebben wij besloten om volgend jaar weer dit hotel als uitvalsbasis voor onze fietstochten te kiezen.
Ook kom ik hier nog eens met mijn vrouw terug in september. Dat moet ook een mooie fiets maand zijn.
met vriendelijke groeten, Clemens Schoone

Datum van verblijf: mei 2014