Beoordeeld op 22 november 2015 via mobiele applicatie

Wij komen al 6 jaar op rij naar dit prachtige hotel. Voor ons is dit dus een beetje thuiskomen. We logeren in corallo suites, die zich in het nieuwe gebouw bevinden. Uitstekende service, alles wat je nodig hebt wordt voorzien. Gratis drank in mini-bar, 2 X per dag komen de kamermeisjes langs, elke dag krant naar keuze(ook een Belgische!), gratis ligstoelen op strand... Het hotel heeft een prachtige ligging, tegen het strand, net niet in de drukte van het centrum, maar toch op wandelafstand. Je kan er ook gratis fietsen lenen, voorzien van kinderstoeltjes. Voor wie met de wagen komt: die staat veilig in ondergrondse privé garage. Qua eten, hier werkt men met kwaliteitsproducten in de keuken. Uitgebreid ontbijtbuffet, met goede producten. Ook is er een mooie wellness met uitstekende faciliteiten en de massages zijn ook een aanrader! Zeer behulpzaam personeel, is voor ons ook een troef om voor Corallo te kiezen, kortom alles wat je nodig hebt om te genieten van een mooie vakantie!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 2 april 2015

Super hotel met perfecte service en heel goed onderhouden! (snap niet dat sommige negatieve commentaar schrijven!?)
Heel vriendelijk personeel! Helemaal niets op aan te merken, super vakantie gehad. Super ligging op het strand.
We gaan normaal nooit naar hotels met maaltijden in buffetvorm en had daar wel beetje schrik van...maar we zijn zeer aangenaam verrast en hebben elke dag een heel gevarieerd buffet gehad met elke dag andere gerechten. Voor ons dochtertje maakten ze elke middag en avond een gerecht klaar naar keuze.
Super wijnkaart aan echt democratische wijnen met topwijnen zoals het wijnhuis "Banfi" Normaal liggen we ook bijna nooit aan het zwembad maar ook deze keer aangenaam verrast, geen overbevolkt zwembad en geen mensen die morgens al hun handdoeken op de stoelen gaan leggen (is verboden). Hebben zelf geen enkele dag op het strand doorgebracht.
Goede ligging op het strand met grote ruime en hoge privé parking onder het hotel, zelf onze Audi Q5 met dakkoffer erop kon zo in de garage.
5 minuten stappen van de grote winkelstraat maar als je langs achterkant buitengaat dan loop je eigenlijk al in winkelstraat...zowel langs voorkant als achterkant verkeersvrije straat, enkel het oude en nieuwe gedeelde is gescheiden door straat met soms druk verkeer maar er is een loopbrug en kan deze perfect omzeilen.
Aanrader met mensen die toch een 4 (5) sterren hotel zoeken waar kinderen welkom zijn, prachtig hotel zowel binnen als buiten, straalt luxe uit.
Kom zeker dit jaar terug!

Kamertip: Wij hadden met ons kindje van 2 jaar een Corallo suite en onze ouders een class holiday, beide heel net en modern, suites liggen in het nieuwe gedeelde maar oude gedeelde is even modern, er is een loopbrug en men kan van het oude gedeelde naar het nieuwe gedeelde waar het zwembad en het strand gelegen is zonder de straat te moeten oversteken.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 17 augustus 2014 via mobiele applicatie

Zoals elk jaar, was ook dit jaar onze vakantie weer top inorde! Bij Hotel corallo is het inmiddels al een beetje thuiskomen voor ons. Het is een mooi hotel dat reeds 85 jaar bestaat, maar de laatste jaren erg veel investeerd in vernieuwing en renovatie. De bediening is er super, het personeel is steeds behulpzaam, vriendelijk en professioneel. Het eten in het hotel is van zeer goede kwaliteit. De kamers zijn steeds proper en netjes, pluim voor het personeel! De ligging is super, praktisch op het strand! Dichtbij het centrum en toch niet in de echte drukte van Riccione. Andere pluspunten: kindvriendelijk, grote afgesloten ondergrondse parkeergarage, overal
WiFi, mooie wellness met professionele behandelingen, goede locatie... Kortom aanrader! Enige minpuntje: je kan er niet buiten ontbijten...

Verbleef: juli 2014
Beoordeeld op 6 mei 2013

Een mooi hotel met een fantstische ligging. Direct aan de wandelboulevard met daarachtrer het mooie strand. Zorg wel dat je in het nieuwe gedeelte komt. De kamers daar zijn mooi, nieuw en comfortabel. Het oude gedeelte is vergane glorie. Ontbijt is prima en er is een parkeergarage onder het nieuwe gedeelte. Buiten het zomerseizoen wil je misschien zwemmen. Er is een binnenzwembad met spa, maar die kost wel 20 euro per persoon per bezoek. Jammer. Je moet ook minimaal 17 jaar of ouder zijn voor dit zwembad. Er is vanaf mei een mooi buitenzwembad met ligstoelen. Geen fitnesscentrum.

Kamertip: In het nieuwe gedeelte boeken!
  • Verbleef: mei 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 29 juli 2010

De entree (oud/vervuild tapijt) is geen vier sterren waard. De receptie is hulpvaardig. De kamer die wij hadden was duidelijk verouderd, met name de badkamer. Er is ook een nieuwe vleugel, waar het zwembad gevestigd is en daar zijn de kamers wellicht mooier. Het ontbijt is uitgebreid voor Italiaanse begrippen.

• Verbleef: juli 2010, reisde met een partner