Alexandra Plaza(Riccione)
Hotel Love Boat(Riccione)
142 US$
136 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Select Suites & Spa(Riccione)
277 US$
  • Gratis parkeren
Hotel De la Ville(Riccione)
150 US$
145 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Lido Europa(Riccione)(Heel veel waar voor je geld!)
174 US$
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 232 US$ per nacht.

Hotel Augustus Riccione(Riccione)(Heel veel waar voor je geld!)
110 US$
96 US$
Official Site
1 februari 2017 beoordeeld

We komen nu al voor het 5e jaar op rij in dit prachtige hotel, het is inmiddels - zo mag je het wel stellen - onze tweede thuishaven.
Het hotel heeft na de renovatie enkele jaren geleden een ware metamorfose ondergaan: de moderne, schone kamers zijn super de luxe met prachtig uitzicht op zee en gemakkelijk bereikbaar via de lift. Bijna iedere kamer heeft een verrassen andere indeling. Het restaurant is sfeervol en intiem; het eten is iedere dag anders en dit geldt ook voor het uitgebreide salade-buffet. Je gaat er niet met honger naar buiten, daar zorgt de professionele en vriendelijke bediening wel voor.
In dit hotel spreken de mensen aan de receptie en in de bediening meerdere talen, zodat er geen sprake van miscommunicatie is, zoals dat in de Zuid-Europese landen veelal wel het geval is.
Het hotel is rustig gelegen aan een geheel nieuwe strandboulevard, enkel een oase van groen en rust. slechts een 20-tal stappen en je ben al aan zee.
We hebben nu ook gebruik gemaakt van de SPA/wellness, je heerlijk laten verwennen middels een lichaamsmassage, gezichtsbehandeling of gewoon genieten van de sauna, turks bad of overige massage-baden. De mogelijkheid van deze wellness is verder ideaal mocht het weer eens tegenvallen.
Ambasicatori heeft zoals gezegd een rustige ligging, maar toch ook weer op loopafstand van het centrum met zijn vele shops en gezellige terrassen.
En heb je een speciale wens, zo mochten wij al meerdere malen aan den lijve ervaren, dan wordt hieraan gehoor gegeven.
Ambasciatori Hotel Riccione, een echte aanrader!

Kamertip: kamers zijn allemaal luxe en comfortabel, alleen aan de achterzijde van het hotel heb je geen direct contact met de zee.
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
14 september 2015 beoordeeld

Had een topper verwacht, maar was gewoon goed.
Positief:
-zeer vriendelijk personeel, echter velen beperkt in talenkennis;
-niet al te grote maar mooie kamers met uitzonderlijk goede bedden.
-goede ligging en mooi hotel in het algemeen.
-twee bedden en parasol gratis aan het strand
Negatief:
-had veel verwacht van het eten , ontbijt was ok, voorgerechten en dessertbuffet eentonig, altijd hetzelfde.Voorgerecht en hoofdgerechten keuze niet geweldig.
-wifi slecht
-geen parasols aan het zwembad, dus volledige dag in volle zon.
-geen uitleg over de mogelijkheden en faciliteiten.

Kamertip: Niet te hoog want maar 1 lift die wel snel is.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
30 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In mei 2015 met onze zoon van 5 maanden in dit prachtige hotel geweest obv halfpension. Al jaren gaan wij naar een ander hotel in een plaats ongeveer 30 km van Riccione, maar hebben na positieve berichten over dit hotel dit jaar ervoor gekozen om de gok te wagen en voor dit hotel te kiezen. Wij zijn heel blij dat we dit hebben gedaan. Het was fantastisch! De kamer was mooi en ruim. Het ontbijt en diner was verrukkelijk! Het personeel is zeer vriendelijk. De barman maakt heerlijke cocktails. In het hotel is een mooie spa aanwezig. Het hotel ligt direct aan het prachtige strand van Riccione en dicht bij het centrum. Het is een aanrader en wij gaan er zeker nog eens naar terug!

Verbleef: mei 2015, reisde met familie
9 april 2013 beoordeeld

In februari waren wij op doorreis naar het zuiden van Italie en moesten halverwege de reis een tussen overnachting maken, wij kozen voor Riccione en wel voor het hotel Ambasciatori daar wij zoveel positieve verhalen gelezen hadden. Dat wilden wij ook eens uitproberen. Het hotel overtrof onze verwachtingen ..... de properheid van het hotel, de professionaliteit en vriendelijkheid van het personeel, niets was te veel. Het hotel is gelegen aan de nieuwe strandboulevard, kamers zijn modern maar sfeervol ingericht. Vanaf ons balkon hadden wij een prachtig uitzicht op de zee. Een uitgebreid ontbijt buffet. Tot onze verrassing vernamen wij van de receptie dat er een gloednieuw wellness centrum was geopend! Een mooi binnenbad, sauna, turks bad enz. Tip: probeer vooral de zoutbaden en het speciale massage bed uit. Helaas waren wij er maar voor een dag, maar we hebben besloten om deze zomer met de kinderen terug te komen voor een lange zonvakantie.

• Verbleef: februari 2013, reisde voor zaken
19 september 2012 beoordeeld

Prachtig, onlangs geheel modern gerenoveerd 4-sterren hotel aan de Adriatische kust. Je kijkt vanaf de hotelkamer direct op zee, met tussenliggende boulevard, dus rustige ligging.
De kamers zijn modern ingericht, geheel in de stijl van het hotel, en uiterst proper!
Het luxe zwembad is rondom geheel voorzien van prachtige palmbomen en veel groen, zodat je in tegenstelling tot andere hotels niet aan de straat op je ligbed ligt, privacy dus.
Ook in tegenstelling tot vele hotels ruime parkeergelegenheid met zelfs een ondergrondse garage.
Het personeel is uiterst bekwaam, spreekt meerdere talen en geven je een thuisgevoel.
Het eten is echt helemaal het einde, keuze uit meerdere voorgerechten en hoofdmenu's incl. vis en er is rekening gehouden met diabeten. Zelf vond ik het Menu Light super, zeker als je voor volpension kiest. Met het saladebuffet heb je in principe al je buik vol, en heel gevarieerd.
Het Hotel is centraal gelegen, en met de auto of bus ben je in no time in steden als Rimini, San Marino.
Wij komen bij deze familie al bijna 25 jaar, dus wat valt er meer nog te zeggen....

Kamertip: Kies zeker vanwege de ligging direct aan zee voor een kamer aan de voorkant.
  • Verbleef: september 2012, reisde met familie