92 US$
Priceline92 US$
Booking.com92 US$
Prestigia.com108 US$
Beoordeeld op 19 september 2019

Het hotel ligt mooi centraal en de binnenstad is te voet prima bereikbaar. Er wordt een goed ontbijt geserveerd met jammer genoeg (te) weinig vers fruit. Ook vers sinaasappelsap ontbreekt en dat mag best wel bij 4*. Gescheiden restaurantbedrijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Roberto A, Guest Relations Manager van Mercure Reggio Emilia Centro Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Geachte klant
bedankt voor je verblijf in ons hotel en voor de tijd die je hebt doorgebracht in je review.

Dat willen wij u graag meedelen
het personeel is beschikbaar om verse sinaasappelsap te bereiden zonder extra kosten!

We wachten op je tijdens je volgende reis en we wensen je een goede avond!

Greta Coli
Verantwoordelijk voor reserveringen

Beoordeeld op 16 juni 2019

Ideaal hotel voor zakenreizen of tussenstop op weg naar het zuiden! Kamers zijn net aan voldoen aan de behoeften voor deze doelen. Jammer dat de fitness niet open was in de vroege ochtend. Ruime keuze ontbijt!

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Roberto A, General Manager van Mercure Reggio Emilia Centro Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Good morning, thank you for your good review. Best regards

Beoordeeld op 14 februari 2017

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Roberto A, General Manager van Mercure Reggio Emilia Centro Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2017

Beoordeeld op 1 augustus 2016

Het hotel is rustig gelegen aan een groot park en op enkele minuten van het centrum van de stad. De ontvangst was iitstekend en het personeel was tijdens gans ons verblijf bijzonder vriendelijk. De kamer met airco was goed. De geserveerde parkeerplaats stond ter beschikking. Kortom: een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Roberto A, Manager van Mercure Reggio Emilia Centro Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2016

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

Een heel goed hotel waar we vier nachten tot grote tevredenheid hebben gelogeerd.
Een erg ruime kamer, die automatisch koel werd gehouden. Ondanks dat 't buiten 34 graden was, bleef de temperatuur in de kamer optimaal.
De locatie is prima, aan de rand van het historische centrum.
We vonden het erg prettig dat we totaal geen last hadden van geluiden van buiten, zelfs niet toen er op een avond op zo'n vijfhonderd meter afstand een popconcert losbarstte, - niets van gehoord.
Erg prettig ook dat we onze auto kwijt konden: je kunt kiezen tussen een onbewaakt gratis parkeerterrein (van en) naast het hotel, en een video-bewaakte garage onder het hotel, waarvoor je - logisch - wat extra's betaalt.
De verhouding prijs/kwaliteit is goed. Over het ontbijt valt door ons niets te zeggen, we ontbeten steeds in een barretje in de buurt.
Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2016
Roberto A, Manager van Mercure Reggio Emilia Centro Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2016

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Reggio Emilia Centro Astoria erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Hoogachtend.