“Heerlijk bijkomen met een heerlijk kopje thee in koffieland Italië”
Beoordeling van Enchante

Enchante
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Koffie en thee in Ragusa
21 april 2017 beoordeeld

Ragusa viel tegen op een regendag in maart. Het was koud en kwam ongezellig over. In Ragusa Ibla, wat het mooie deel van de stad had moeten zijn, was er maar weinig open en er was bijna niemand op straat. Terug in Ragusa Superiore snakten wij naar een kopje thee, maar ons appartement was ook koud en donker en ongezellig. Onderweg van het busstation naar het appartement waren we langs een thee bar gelopen en we besloten hier naar toe te gaan om even bij te komen.
Het was het beste wat ons in Ragusa is overkomen. De thee bar/winkel is gezellig ingericht, de bediening is zeer vriendelijk, de muziek heerlijk voor op de achtergrond en de keus in thee om te drinken is enorm. We kozen heel verschillende thee en vonden die allebei heerlijk. Je krijgt een hele pot en bent er wel even zoet mee.
Er zijn gezelschapsspelletjes en boeken om te lezen.
Als je wat wilt eten, dan zijn er enkele bijzondere baksels om uit te kiezen.
De naam van de thee bar vonden wij heel goed gekozen: Enchanté.

4 november 2014 beoordeeld

• Sfeer
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Enchante bekeken, bekeken ook

Ragusa, Province of Ragusa

In Enchante geweest? Deel je ervaringen!