Beoordeeld op 23 september 2017

Mooie kamers, prima bedden en een fijne schone badkamer. Mooi zwembad met prima ligbedden en handdoeken-service. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.Er werd een speciale ruimte gereserveerd om de Formule 1 te bekijken. Minpuntje is de ligging. Met de taxi zit je in een kwartier in Ragusa voor €30 retour.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 29 juni 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede wifi, behulpzaam personeel. Wel afgelegen, dus auto noodzakelijk. Niet geschikt voor gezinnen, is zakenhotel. Ontbijt matig. Geen variatie, zeer beperkt. Harde bedden, en ruis op de kamer.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 5 juni 2015

Luxueus hotel met erg verzorgde en luxueus ingerichte kamers. Het ontbijtbufet is zeer uitgebreid en lekker. Personeel vriendelijk en behulpzaam. De bedden werden door medereizigers hard genoemd. Het hotel is ligt op meer dan 8 km van de dichtst bijgelegen dorpen.
De helft van de kamers biedt een fraai uitzicht op de omringende grasvelden en heuvels. De andere mensen kijken uit op het zwembad. Wij gebruikten het hotel als uitvalbasis om Seracuse en enkele barrok-steden te bezoeken.

Kamertip: Kies een kamer die niet uitgeeft op het zwembad.
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 21 april 2015 via mobiele applicatie

Een uitstekend vier sterren hotel, voorzien van alle comfort. Prachtige receptie ruimte, ruime, complete kamer met regendouche. Diner en ontbijtruimte in het oude gedeelte. Veel charme. Van prijzen kan ik niets zeggen, we waren met een groep.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 14 september 2014

Het is een kwestie van smaak maar zo'n reuze resorts scoren bij ons nu eenmaal niet zo hoog als het kleinere hotel van 20tal kamers. In deze resort was het concept wel met smaak uitvoerd. Veel design, mooi zwembad, mooie ruime kamers, maar groot en onpersoonlijk, service zus en zo. Zal ongetwijfeld hoger scoren als je meer open staat voor dit concept van hotels. Ligging is toch wel eindje van alles af in the middle of no where

Datum van verblijf: mei 2014