Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen hotel, mooi verzorgde unieke entree. Men heeft het hotel zijn authenticiteit laten behouden door modern en historie te vermengen. Ontvangst was vriendelijk, inchecken ging zorgvuldig. Kamer op de bovenste verdieping. Prachtige kamer met mooi groot bed en fijne linnen. Badkamer zeer goed verzorgd met goeie handdoeken en super regen douche. Ontbijt in een prachtige ruimte, fijn verzorgd en naar wens scrambled eieren vers bereid. Koffie tijdens het ontbijt vers gemaakt. Na 2 nachten met weemoed afscheid genomen van dit prachtige hotel. Tip: ga via de 5e verdieping aan de achterzijde de wijk in, sla gelijk rechts af en neem na 100 meter een steeg naar links. Boven aangekomen bevindt zich een prachtig plein met heerlijke restaurants.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
st_giorgio_palace_rg, Responsabile reception van San Giorgio Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Dear Beer1962,

Thank you very for choosing San Giorgio Palace and for sharing your experience with us.

I’m glad that you had a nice stay and that you enjoyed the service offered.

We hope to welcoming soon for another special Experience.

Best regards,

Beoordeeld op 5 juli 2018

In dit hotel klopt echt alles: de ligging in het mooie centrum van Ragusa Ibla is perfect; de modern en smaakvol ingerichte kamers zijn brandschoon (dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken); zomaar een upgrade kamer met een mooi terras en uitzicht over de vallei; de comfortabele en hoogwaardige matrassen slapen heerlijk; het vriendelijke personeel is behulpzaam; het ontbijt(buffet) is gevarieerd en lekker; goede koffie.
Kortom: een 10+! En graag tot een volgende keer!

Datum van verblijf: juni 2018
st_giorgio_palace_rg, Responsabile reception van San Giorgio Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2018

Dear Leonoor_P,
Many thanks for sharing Your experience with other travellers.
We are all happy to hear that You had a great experience with us.

We hope to have You back soon with us to enjoy the lovely hotel once again.

Best Regards,

Beoordeeld op 13 maart 2018 via mobiele applicatie

San Giorgio Palace is een prachtig hotel, deels gebouwd in de rotsen. Met de auto bereik je het hotel onderaan de berg, te voet kun je via een andere ingang boven aan de berg het centrum van Ragusa in. Het hotel ademt luxe en het ontbijt is uitgebreid, onder andere met taart

Datum van verblijf: maart 2018
st_giorgio_palace_rg, Responsabile reception van San Giorgio Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2018

Dear Alankomaat008,
thank you very much for taking the time to write such a lovely feedback regarding your recent stay to the San Giorgio Palace.

We really appreciate all of your comments and we look forward to welcoming you back again soon.

Best Regards,

Beoordeeld op 24 oktober 2016

Heerlijk hotel met prachtige nieuwe moderne kamers, heerlijke badkamer, vlakbij centrum van Raguza. Alleen voor dit hotel zou je al naar Raguza gaan. Heerlijk uitgebreid ontbijt. En prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2016
st_giorgio_palace_rg, Responsabile reception van San Giorgio Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2016

Dear Carla,
thank you so much for your nice and detailed review and thank you for having shared it with other travelleres of TA.
Please come soon again for a new pleasant stay in our hotel.

With warmest Regards,

Beoordeeld op 3 januari 2016

De ideale locatie voor een verblijf in Ragusa. De locatie en het uitzicht zijn al een ervaring op zich maar het verblijf voegt daar een dementie aan toe.
De entree door de mooie lange gang is uniek te noemen. We kregen gratis de upgrade naar de Junior Suite en die beviel ons buitengewoon. Het hotel is aan het uitbreiden van 7 naar 28 kamers, maar daar hebben we zelf nagenoeg niets van gemerkt.
Het ontbijt was bijzonder uitgebreid en de bediening zeer attentvol zowel bij de ontvangst maar ook het ontbijt en gedurende alle momenten dat we in het hotel waren en vragen hadden.
Omdat we buiten het seizoen waren, was het restaurant gesloten maar met de uitbreiding naar 28 kamers gaan ze het restaurant aanpassen en beschikbaar stellen voor alleen de hotelgasten. Het niet open zijn van het restaurant was geen enkel probleem want het hotel ligt op nog geen 200 meter van de hoofdstraat van Ragusa Ibla waar voldoende eet- en drinkgelegenheden zijn.
De balie is 24 uur bemand dus je kun altijd door de voordeur en zonder sleutel naar binnen.

We weten nu al dat we bij ons volgende bezoek met veel plezier zullen overnachten.

Kamertip: Het hotel breidt uit van 7 naar 28 kamers
Datum van verblijf: december 2015
st_giorgio_palace_rg, Responsabile relazioni pubbliche van San Giorgio Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2016

Dear Jean-Pierre,
thank you for having choose us and for having shared your experience.
We hope to see you again.
Best regards,