Hotel Marincanto
728 US$
Hotel Montemare(Positano)
551 US$
  • Restaurant
Royal Prisco Hotel(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
252 US$
239 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Conca d'Oro Positano(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
413 US$
  • Inclusief ontbijt
Casa Albertina(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
301 US$
Hotel Poseidon(Positano)
361 US$
315 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Villa Gabrisa(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
439 US$
369 US$
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Hotel Posa Posa(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
395 US$
371 US$
  • Inclusief ontbijt
Positano Art Hotel Pasitea(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
276 US$
222 US$
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Hotel Ancora(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
365 US$
351 US$
Travelocity
FilterenAlle talen
16 september 2013 beoordeeld

Perfecte locatie voor een romantische getaway. Hotel is klein en intiem maar zeer goed verzorgt, zwembad is aanwezig met voldoende stoelen op de diverse terrassen. Poolboy levert geweldig service. Je kan vanuit het hotel afdalen naar het strand waar je bij de beachclub korting krijgt omdat je in het hotel verblijft. Parkeren kan bij het hotel, is wel wat duur maar je hebt geen alternatieven in positron. Stadje is voorzien van diverse erg leuk en goede restaurants. Je kan bij de haven een bootje nemen naar een restaurant wat alleen open is voor de lunch, erg leuk. Personeel is extreem aardig en kundig. Kamers zijn ruim en de meeste hebben een eigen terras met zeezicht. Fantastisch in een woord

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
25 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar we in eerste instantie wilden boeken bij Le Sirenuse, het bekentste hotel in Positano, kwamen we via booking.com terecht bij Marincanto. De helft goedkoper en echt geweldig. Personeel super vriendelijk. Kamers groot, tig keer per dag schone handdoeken, geweldi ontbijt, goed restauran. Etc. ligging helemaal top, je ziet Positano zoals je dat wilt zien en kent uit de films. Echt een aanrader en gelijkwaardig aan Le Sirenuse waar we natuurlijk wel zijn gaan kijken

• Verbleef: Juli, 2013
12 april 2013 beoordeeld

Marincanto bevindt zich op de mooiste plaats van Positano, met een prachtig zicht op de stad en het strand. Al het personeel is uiterst bekwaam en zeer vriendelijk. Het uitgebreide en lekkere ontbijt wordt geserveerd op het terras met uitzicht over zee. Onze kamer en badkamer waren zeer ruim, met een klein balkon waar we konden genieten van de gratis fles Prosecco.
Wij bezochten Positano in April, met als voordeel dat het er nog tamelijk rustig was en we nergens hoefden te reserveren. Nadeel was dat een gedeelte van de accommodatie, zoals het zwembad en het privé strand (groot pluspunt) nog niet in gebruik waren en er eenbeetje onverzorgd bijlagen. Wij komen terug, om ook hiervan te kunnen genieten.

• Verbleef: April, 2013, reisde met een partner
5 weken geleden beoordeeld