Hotel Montemare(Positano)
526 US$
499 US$
  • Restaurant
Hotel Posa Posa(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
706 US$
653 US$
Hotel Poseidon(Positano)
568 US$
553 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 691 US$ per nacht.

595 US$
578 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 698 US$ per nacht.

Hotel Conca d'Oro Positano(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
475 US$
  • Inclusief ontbijt
Positano Art Hotel Pasitea(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
566 US$
471 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Palazzo Marzoli Resort(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
493 US$
453 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 53% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 53% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 955 US$ per nacht.

471 US$
400 US$
  • Aan het strand
La Maliosa d'Arienzo(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
331 US$
297 US$
1.460 US$
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 2.234 US$ per nacht.

16 september 2013 beoordeeld

Perfecte locatie voor een romantische getaway. Hotel is klein en intiem maar zeer goed verzorgt, zwembad is aanwezig met voldoende stoelen op de diverse terrassen. Poolboy levert geweldig service. Je kan vanuit het hotel afdalen naar het strand waar je bij de beachclub korting krijgt omdat je in het hotel verblijft. Parkeren kan bij het hotel, is wel wat duur maar je hebt geen alternatieven in positron. Stadje is voorzien van diverse erg leuk en goede restaurants. Je kan bij de haven een bootje nemen naar een restaurant wat alleen open is voor de lunch, erg leuk. Personeel is extreem aardig en kundig. Kamers zijn ruim en de meeste hebben een eigen terras met zeezicht. Fantastisch in een woord

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
25 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar we in eerste instantie wilden boeken bij Le Sirenuse, het bekentste hotel in Positano, kwamen we via booking.com terecht bij Marincanto. De helft goedkoper en echt geweldig. Personeel super vriendelijk. Kamers groot, tig keer per dag schone handdoeken, geweldi ontbijt, goed restauran. Etc. ligging helemaal top, je ziet Positano zoals je dat wilt zien en kent uit de films. Echt een aanrader en gelijkwaardig aan Le Sirenuse waar we natuurlijk wel zijn gaan kijken

• Verbleef: juli 2013
12 april 2013 beoordeeld

Marincanto bevindt zich op de mooiste plaats van Positano, met een prachtig zicht op de stad en het strand. Al het personeel is uiterst bekwaam en zeer vriendelijk. Het uitgebreide en lekkere ontbijt wordt geserveerd op het terras met uitzicht over zee. Onze kamer en badkamer waren zeer ruim, met een klein balkon waar we konden genieten van de gratis fles Prosecco.
Wij bezochten Positano in April, met als voordeel dat het er nog tamelijk rustig was en we nergens hoefden te reserveren. Nadeel was dat een gedeelte van de accommodatie, zoals het zwembad en het privé strand (groot pluspunt) nog niet in gebruik waren en er eenbeetje onverzorgd bijlagen. Wij komen terug, om ook hiervan te kunnen genieten.

• Verbleef: april 2013, reisde met een partner
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie