Hotel Montemare(Positano)
Official Site
1.095 US$
859 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 1.112 US$ per nacht.

Hotel Poseidon(Positano)
772 US$
729 US$
549 US$
468 US$
  • Aan het strand
Palazzo Marzoli Resort(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
959 US$
730 US$
  • Roomservice
Hotel Conca d'Oro Positano(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
417 US$
  • Gratis ontbijt
La Maliosa d'Arienzo(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
213 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 271 US$ per nacht.

1.449 US$
1.365 US$
2.599 US$
25 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar we in eerste instantie wilden boeken bij Le Sirenuse, het bekentste hotel in Positano, kwamen we via booking.com terecht bij Marincanto. De helft goedkoper en echt geweldig. Personeel super vriendelijk. Kamers groot, tig keer per dag schone handdoeken, geweldi ontbijt, goed restauran. Etc. ligging helemaal top, je ziet Positano zoals je dat wilt zien en kent uit de films. Echt een aanrader en gelijkwaardig aan Le Sirenuse waar we natuurlijk wel zijn gaan kijken

• Verbleef: juli 2013
12 april 2013 beoordeeld

Marincanto bevindt zich op de mooiste plaats van Positano, met een prachtig zicht op de stad en het strand. Al het personeel is uiterst bekwaam en zeer vriendelijk. Het uitgebreide en lekkere ontbijt wordt geserveerd op het terras met uitzicht over zee. Onze kamer en badkamer waren zeer ruim, met een klein balkon waar we konden genieten van de gratis fles Prosecco.
Wij bezochten Positano in April, met als voordeel dat het er nog tamelijk rustig was en we nergens hoefden te reserveren. Nadeel was dat een gedeelte van de accommodatie, zoals het zwembad en het privé strand (groot pluspunt) nog niet in gebruik waren en er eenbeetje onverzorgd bijlagen. Wij komen terug, om ook hiervan te kunnen genieten.

• Verbleef: april 2013, reisde met een partner
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie