Hotel Montemare(Positano)
526 US$
499 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 616 US$ per nacht.

Hotel Posa Posa(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
706 US$
595 US$
578 US$
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 772 US$ per nacht.

Hotel Conca d'Oro Positano(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
475 US$
  • Inclusief ontbijt
La Maliosa d'Arienzo(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
296 US$
Hotel Poseidon(Positano)
568 US$
533 US$
Orbitz.com
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 830 US$ per nacht.

Positano Art Hotel Pasitea(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
566 US$
472 US$
Priceline
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 545 US$ per nacht.

Palazzo Marzoli Resort(Positano)(Heel veel waar voor je geld!)
493 US$
463 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 871 US$ per nacht.

471 US$
400 US$
  • Aan het strand
1.460 US$
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 2.231 US$ per nacht.

12 april 2013 beoordeeld

Marincanto bevindt zich op de mooiste plaats van Positano, met een prachtig zicht op de stad en het strand. Al het personeel is uiterst bekwaam en zeer vriendelijk. Het uitgebreide en lekkere ontbijt wordt geserveerd op het terras met uitzicht over zee. Onze kamer en badkamer waren zeer ruim, met een klein balkon waar we konden genieten van de gratis fles Prosecco.
Wij bezochten Positano in April, met als voordeel dat het er nog tamelijk rustig was en we nergens hoefden te reserveren. Nadeel was dat een gedeelte van de accommodatie, zoals het zwembad en het privé strand (groot pluspunt) nog niet in gebruik waren en er eenbeetje onverzorgd bijlagen. Wij komen terug, om ook hiervan te kunnen genieten.

• Verbleef: april 2013, reisde met een partner
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie