Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (555)
Beoordelingen filteren
555 resultaten
Waardering van reizigers
402
121
19
8
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
402
121
19
8
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 555 beoordelingen
Beoordeeld op 22 juni 2015 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, mooie kamer en mooie badkamer, enorm genoten van het uitzicht. Receptie zeer behulpzaam. Heerlijk, ontzettend uitgebreid, ontbijt. Gratis parkeren in de garage. Portovenere is sowieso een bezoek waard. 1 dag is genoeg en dan nog een dag voor Cinque Terre.

Datum van verblijf: juni 2015
Bedank Winifred M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2014

Ons verblijf in dit hotel was echt fanastisch! Er is geen beter hotel te vinden in Cinque Terre of Portovenere. Het hotel is pas gerenoveerd dus alles is nieuw. De kamers zijn ruim met super mooie badkamers, het ontbijt buffet is erg lekker met vers fruit en heerlijke italiaanse specialiteiten, het uitzicht op de haven is adembenemend en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Enig minpuntje was de WIFI dat niet goed werkte in onze kamer. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Platanov
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio P, Direttore generale van Grand Hotel Portovenere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio P, Direttore generale van Grand Hotel Portovenere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio P, Direttore generale van Grand Hotel Portovenere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken