“Goed met nasmaak ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede kwaliteit van het eten.
Liefhebbers van vis komen hier echt aan hun trekken. Elke dag verschillende extra visgerechten aan de hand van het aanbod op de vismarkt die dag.
Ook voor de niet viseters zijn er alternatieven.
Het is erg druk dus reserveren is noodzakelijk.

Even rustig de kaart bekijken is er helaas niet bij. De eigenaar (spreekt als enige Engels) staat continu bij je tafel om te vragen als je al een keus hebt kunnen maken.
Door de drukte van mensen die komen vragen voor een tafel, en vervolgens de reactie van de eigenaar die tussen de tafels gaat lopen om te kijken wie er bijna klaar is voelde ik mij erg opgejaagd.

Mijn mening is dat dit restaurant te populair is waardoor er een zeer grote toestroom van mensen is waar het restaurant totaal niet op berekend is.

Datum van bezoek: augustus 2018

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het erg tegenvallen. Het eten was wel oké, als je van vis houdt. Op de kaart hebben ze maar 2 hoofdgerechten in vlees. Omdat het blijkbaar een gewild restaurant is, staan er gewoon mensen in de rij te wachten waar je daardoor het gevoel krijgt alsof je wordt opgejaagd! Verder krijg je vooraf een soort van apertive in de vorm van een mini bruschetta wat de bediende geeft als “present” bij de rekening bleek dat je daar gewoon voor moest betalen! Belachelijk!! Helaas, dit restaurant voor ons niet weer..

Datum van bezoek: augustus 2018
6 november 2017 beoordeeld

Je hebt echt even de kaart nodig om bij Gianni te komen. Maar het is de moeite waard. Veel Italiaanse families en weinig toeristen. Eten van uitzonderlijke kwaliteit

Datum van bezoek: september 2017
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet gereserveerd maar er was toch een plekje binnen voor ons. We werden goed geholpen en hebben heerlijk gegeten. Wel veel schaaldieren, erg gericht op vis, maar het was werkelijk heerlijk! We kregen zelfs nog een glas wijn gratis! Echt top!

Datum van bezoek: augustus 2017
6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch kwamen we zonder te reserveren aan bij dit restaurant. We waren met 11 volwassenen en 4 kinderen, het was geen probleem. De gastheer vertelde vol passie over het eten en de dagvangst. Het leek een familiebedrijf met een o.a. oude dame in de keuken. Het eten was heerlijk. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Ristorante Da Gianni bekeken, bekeken ook

In Ristorante Da Gianni geweest? Deel je ervaringen!