“Heerlijke basis smaken uit de zee”

Cavalluccio Marino Trattoria di Mare
Geclassificeerd als nr. 13 van 154 Restaurants in Porto San Giorgio
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons hele gezin heerlijk gegeten. Het is vis en zeevruchten wat hier de klok slaat. Voor ons precies wat we zoeken. Niet ingewikkeld maar eerlijk eten. Aardig personeel en meer dan voldoende. Belisimo

Datum van bezoek: juli 2017

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vis gegeten , super vriendelijke bediening !! Lekker verse smaken . Het strandrestaurant wordt gerund door een familie . Zeer vriendelijk , niets is teveel . Klantvriendelijk ! Aanrader

Datum van bezoek: augustus 2016
LolloGov, Responsabile relazioni pubbliche van Cavalluccio Marino Trattoria di Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Thank you for your feedback. We are very glad to had you in our restaurant.
Hope to see you soon again!

30 juli 2018 beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2018
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Cavalluccio Marino Trattoria di Mare bekeken, bekeken ook

Porto San Giorgio, Province of Fermo

In Cavalluccio Marino Trattoria di Mare geweest? Deel je ervaringen!