Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (422)
Beoordelingen filteren
422 resultaten
Waardering van reizigers
168
141
79
19
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
168
141
79
19
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 422 beoordelingen
Beoordeeld op 29 augustus 2010

Het Grand hotel in Porto Cervo is een 3 sterren waard ipv 4
Onze aankomst in het hotel begon al zeer slecht. Onze kamer lag op de eerste verdieping, er was geen lift en onze koffers moesten we zelf langs de trappen naar boven dragen. Wij hadden een ruimere kamer genomen (en ook voor betaald) maar de kamers zijn enorm klein. De badkamer en trouwens het hele hotel is verouderd. Onderaan onze douche was een enorme roestplek en de douchekop stond los in de muur. Wij hadden dit ook gemeld aan de receptie maar blijkbaar was dit normaal. Wij kregen geen andere kamer. Het diner 's avonds is ook geen aanrader. Voor 35,00 euro pp (zonder drank) kan je in de buurt veel beter eten. Restaurand De Clipper op 900m van het hotel is zeer goed ! Wij waren de eerste dag laat aangekomen in het hotel (23.00 u) Op onze kamer stonden 2 flessen water en voor iedereen een bord met ham en mozarella. Als we de laatste dag onze rekening kregen zagen we dat dit ook werd aangereken + servicekosten terwijl we dit helemaal niet gevraagd hadden. Ook de handdoeken service aan het zwembed is niet goed. Je krijgt 1 handdoek per persoon voor je hele verblijf. Wil je een nieuwe handdoek dan betaal je telkens 3,00 euro
Wij zouden het hotel zeker niet aanbevelen !

Datum van verblijf: augustus 2010
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank Chris H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ITIMARINA, Direttore van Grand Hotel in Porto Cervo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ITIMARINA, Direttore van Grand Hotel in Porto Cervo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2019

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ITIMARINA, Direttore van Grand Hotel in Porto Cervo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken