Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (797)
Beoordelingen filteren
797 resultaten
Waardering van reizigers
407
200
110
42
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
407
200
110
42
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 797 beoordelingen
Beoordeeld op 13 juli 2015

Eerst en vooral het onthaal: Nogal een kil en zakelijk onthaal. Uw voucher aub, ID kaart en credit kaart aub. Ik heb geen credit card dus: grote verbazing en we moesten een bedrag neerleggen van 300€ als garantie. Geen onthaal dus met een smile en een drankje...
De kamer: Super netjes, alle dagen propere lakens, verse handdoeken. Helemaal niets op aan te merken. Hier stond ons wel een fles te wachten wat wel leuk was na het kille onthaal.
Strand: trekt op niks, piepklein en op een helling gelegen. Zwembaden: talrijk en gezellig maar en dit was voor mij onvoorstelbaar in een 5 sterren hotel: ligbedjes ZONDER MATRAS! Echt niet comfortabel! Dit was voor mij het allergrootste minpunt!
De jongens aan het zwembad die de handdoekenservice verzorgen zijn zeer vriendelijk.
Eten: heel lekker en zeer vriendelijke ober Salvatore! Dranken zijn apart te betalen en duur. Wij hadden half pension geboekt en de salades aan het zwembad waren lekker (rond 12€) dus dat was ok. Een fles plat water van 75cl aan 5€, cola en andere frisdranken 5€...Toch wel duur.
Navette naar Porto Cervo genomen in de voormiddag met terugkeer om 10 na 12. Om 11 na 12 reed ze voor onze neus weg dus maar met autostop terug naar het hotel... We waren 1 min te laat!
Porto Cervo: winkelgalerij met merken zoals Cartier, Hermes, enz...verder niks te zien buiten een kleine jachthaven. Leuke kledingwinkel in het hotel van Twin-Set by Simona Barbieri. Buiten het hotel niks in de omgeving en in het hotel na het avondmaal helemaal niks te beleven. Saaie bedoening, jammer. De enigen die nog wat sfeer in het hotel brengen zijn de vriendelijke serveurs. Ik zou er geen tweede keer terugkeren.

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Pascale P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stefano-Lai, Direttore generale van Colonna Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2015
Google-vertaling

Dear Mr. Guest “ Pascale P ”,

as General Manager of the Colonna Resort I can take this opportunity to say thank You for choosing our Colonna Resort.

I also thank You for taking your time to write this review regarding your stay with us and for the appreciations that You’ve turned to our Hotel, to write:

"I would come back a second time"

However, we regret that your stay was influenced by some aspects that you don’t have appreciated:

In particular as regards the shuttle, as spoken in hotels, in that day, the driver didn't see anyone near the bus stop, but we immediately sent it back to get you.

For the deposit required on arrival, we regret that our assurance procedure that provides the credit card for you didn't go well, unfortunately now are very few people who don't have a credit card, although in these cases, unfortunately it's difficult to manage.

But We highly appreciate the comments and suggestions of our guests and assure you that your assessment has already been taken into consideration and we are always evaluating every possibility to improving the services.

We hope to can extend again a most cordial Welcome to Porto Cervo and remain at your disposal for any need or request,

I take this opportunity to send my Best Regards.

Stefano Lai
General Manager

Colonna Resort, 5*****
Porto Cervo – Costa Smeralda

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stefano-Lai, Direttore generale van Colonna Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stefano-Lai, Direttore generale van Colonna Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juli 2017

Datum van verblijf: juni 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken