“Heerlijk”
Beoordeling van Bistrò del Corso

Bistrò del Corso
Geclassificeerd als nr. 14 van 201 Restaurants in Montecatini Terme
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we erg lang op ons eten hebben moeten wachten, maakte de pasta dit goed. Authentiek Italiaans restaurant, met in de keuken een 87 jarige dame.

19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na drie uur aan de tafel te zitten, hebben we onze primi toch al gehad… deze was zeer lekker ! Ik heb er geen problemen mee om gezellig lang te tafelen, maar dit is er toch over ! We wachten dus nog steeds op onze tweede gang nu… het is wel een vriendelijk vrouwtje wat ons bedient. Hou er dus rekening mee dat je enormmmm lang geduld moet uitoefenen als je hier wil eten.

1 augustus 2021 beoordeeld

we gingen hier nog snel lunchen en zij waren de enige nog open om 3 uur op zondag. Het meisje in de bediening was erg aardig maar sprak niet heel goed Engels. Ze hebben een open keuken en we zagen er een rood mutsje rondlopen naast een andere dame. Dat bleek de moeder van de kok te zijn, een krasse Italiaanse van 87 jaar oud die hier nog gewoon werkt. Het eten was er snel en smaakte voortreffelijk. De rekening was ronduit goedkoop. We kregen nog een limonchello na....Wat een mooie beleving was dit

27 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super leuke ervaring! De eigenaresse is ontzettend vriendelijk en werkt hard. Het eten is lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je moet inderdaad iets langer wachten dan elders, maar dat hoort bij de beleving. Dus neem de tijd en geniet! Er zijn weinig zitplaatsen buiten, dus als je echt buiten wil zitten dan kun je beter reserveren.

Datum van bezoek: juni 2021
25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker was zeer goed. Eten was verfijnd met de pasta Carbonara en desserts. De oude vrouw kan super koken en de bediening heeft humor.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Bistrò del Corso bekeken, bekeken ook

Montecatini Terme, Province of Pistoia

In Bistrò del Corso geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.