Travelocity
Booking.com73 US$
Expedia.com84 US$
ZenHotels.com109 US$
Beoordeeld op 12 augustus 2018

het is een prachtig hotel, met leuke personeel die je graag helpt en weet waar de leuke winkels zijn, en ze hebben leuke humor. Het eten is heerlijk. het heeft een mooie locatie vlak bij het centrum van Montecatini Terme, vlak bij leuke plaatsen als Lucca, Pisa, Firenze. verders hebben ze hele goeie bedden en een heerlijke douche.
Ik kom hier zeker terug.

kort om als je naar Toscane gaat en zo veel mogelijk van Toscane wilt zien raad ik dit hotel aan.

Beoordeeld op 11 augustus 2018

super goed hotel heel erg goed personeel en spontaan en sociaal kon je af en toe ook een leuke praatje mee maken ook het eten was ontzettend goed verzorgd de kamers waren ontzettend mooi aangekleed. de ligging van het hotel midden in het centrum was perfect bij verschillende winkels in het plaatsje waren super was je binnen een mum van tijd. eigenlijk gewoon alles was super goed

Kamertip: kamers bovenin zijn rustiger verder kamers goed ingedeeld genoeg ruimte voor iedereen goed bed goede douche en airco is ontzettend lekker
Beoordeeld op 11 augustus 2018

Ik was er al eerder geweest,met een ander reisgenootschap. En het voelde alsof ik weer thuis was. De staff herkende mij,wat erg leuk was. Alles was goed verzorgt,en wensen werden er mogelijk gemaakt. Ook het contact,met het personeel was goed,met de nodige humor. Ook hielden ze er goed rekening mee,dat ik geen vlees of vis at. Alles was vers en smaakvol. Ook de kamer,was erg relaxed met voldoende ruimte. De bedden waren erg fijn,en de douche was heerlijk. Ik kan niet wachten,om er weer heen te gaan.

Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een gewewedig hotel om naar toe te gaan ze zijn er gastvrij daar en de kamers zijn heel goed je word ook super goed geholpen en ze leggen alles goed uit en zeggen ook wat de leuke plekken zijn om te bekijken daar echt een aanrader om daar heen te gaan naar dat hotel

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 september 2016

Hotel Puccini deed zijn naam eer aan. Wanneer je in de krappe lift naar boven of naar beneden ging werd ie verrast Door muziek van de gelijknamige componist. Ontvangst was vriendelijk. Mensen waren erg behulpzaam
Mooie kamer met een verrassende massage douchen waardoor je aan alle kanten besproeid werd. Ontbijt heel goed. Diner ook goed. Toen mij gevraagd werd of ik tevreden was en dit beaamde en vertelde dat ik een beoordeling zou schrijven, vroegen ze mij dit in het Nederlands te doen. Ze vonden het leuk om verschillende talen als beoordeling te hebben. De eigenaar beloonde mij met een aardigheidje.

Datum van verblijf: september 2016