“Lekker hoofdgerecht”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden goed ontvangen door de gastheer en kregen meteen een glaasje schuimwijn aangeboden. Mijn vriendin is vegetariër en dit was geen enkel probleem hier, de gerechten konden aangepast worden. Ons voorgerecht was wat minder: de carpaccio was droog en de gesmolten kaas (camebert) was te taai. Onze hoofdgerechten daarentegen waren wel heel erg lekker en hebben dit volledig goedgemaakt! Hier zouden we teruggaan.

Datum van bezoek: september 2017

27 mei 2017 beoordeeld

Zeer aan te bevelen restaurant. Sober, met zorg gekozen interieur. Je ziet dat er nagedacht wordt over kleine details. Dit vind je ook terug op je bord. Zuivere gerechten en dus heel lekker!

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige ontvangst waarbij ons eerst het restaurant werd getoond. De Italiaanse kaart werd uitgelegd en waar nodig werd een vissoort op een mobiele telefoon getoond. Heerlijke antipasto met verschillende vis gerechten gegeten. Zowel hoofdgerecht als nagerecht waren erg goed met voortreffelijke biologische wijnen. Jammer dat wij op doorreis waren.

12 mei 2017 beoordeeld

Het restaurantje bevindt zich in een oud Siciliaans huisje en ziet er aan de buitenkant niet zo aanlokkelijk uit. Eénmaal binnen verandert de stijl onmiddellijk door het stijlvol maar gezellig design meubilair. We worden supervriendelijk onthaald door de eigenaar met een gratis glaasje prosecco. De menukaart is enkel in het Italiaans, maar elk gerechtje wordt voor ieder van ons zonder moeite gedetailleerd vertaald naar het engels. Alles was superlekker en verfijnd, zowel de superverse visgerechtjes als het lamsvlees dat onze partners hadden gekozen. Ook de wijn was van prima kwaliteit en dit alles aan een zeer betaalbare prijs. Werkelijk een aanrader!

20 september 2016 beoordeeld

Dit is werkelijk een uitstekend restaurantc uiterst vriendelijke bediening, uitstekende streekgebonden gerechten, geweldige wijn en heel prijselijk! Reeds bij het binnenkomen word je zeer vriendelijk onthaald door de eigenaar (een 35 jarige jongeman) die je een prosecco van het huis aanbiedt. De ééntalig Italiaanse menukaart vertaald hij heel geduldig naar het Engels en licht ze geduldig toe. Hij laat ons rustig de tijd om te kiezen en is zelfs bereid om maaltijden aan te passen. Ook voor de keuze van de wijn is hij heel behulpzaam en wil zelfs de fles te vervangen als de wijn niet helemaal aan onze verwachtingen beantwoordt. Alle gerechten (ons voorgerecht, hoofdgerecht en dessert) zijn voortreffelijk bereid door de mama van de eigenaar.
Dit restaurant verdient echt zijn eerste plaats bij de restaurants van Milazzo en voor de prijs moet je het zeker niet laten: minder dan 80 EUR voor 2 personen voor de volledige maaltijd jvoorgerecht, hoofdgerecht, dessert, inclusief de wijn en het water! Een pareltje!!!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die The Loft bekeken, bekeken ook

Milazzo, Province of Messina

In The Loft geweest? Deel je ervaringen!