Beoordeeld op 13 augustus 2019

Echt een palazzo, een paleis. Mooi gebouw, ruime kamer; zeer schoon en leuk ingericht. Heel aardig en hulpvaardig management en personeel. Lekker ontbijt. Alleen de laatste 500m zijn voor mensen die met een eigen (grote) auto komen een uitdaging.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Dit was de meest perfecte vakantie in jaren! Barbara, Rita , luisa, svetlana, iedereen was super, er is gewoon geen betere omschrijving dan PERFECT !! Een echte aanrader, wij komen zeker terug! Ligging, bediening, kamers, zwembad, niets op aan te merken, je voelt je hier gewoon de koning te rijk!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier maar 1 nacht geweest, ivm ferry boeking naar Capri. Het is er prachtig, mooie villa, met mooie tuin en heerlijk zwembad en attent en vriendelijke staff. De eigenaar kwam ook even kennismaken. Diner en ontbijt waren klasse.
Het ligt wat afgelegen, op een berg buiten Sorrento. Het is bereikbaar met n shuttlebus vanaf het station Sorrento. Gaat op bepaalde tijden dus houdt daar rekening mee, onze ferry zou te vroeg zijn dus hebben we moeten verzetten.
Niet goedkoop maar wel TOP!!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 september 2018

Prachtig gerenoveerde kleinschalige B&B met zwembad. Rustig gelegen te Sorrento, op korte afstand van Amalfitaanse kust. Uitzonderlijk ruime kamers voorzien van alle luxe en comfort. Uitgebreid lekker ontbijt op terras met uitzicht op de Vesuvius. Ook 's avonds de mogelijkheid een heerlijke maaltijd te nemen bij kaarslicht. Een topper van formaat met een een heel warm onthaal! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi, rustige ligging, grote kamers, super proper, lekker ontbijt, Barbara en vader supervriendelijke mensen en ook personeel top!! Kan geen advies geven voor verbetering!!! Meer dan een aanrader. Ook mooi voetgangerspad naar sorrento stad.

Datum van verblijf: augustus 2018