153 US$
146 US$
202 US$
160 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 190 US$ per nacht.

112 US$
  • Gratis parkeren
Suitebeach Bed and Breakfast(Marsala)
174 US$
122 US$
82 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 97 US$ per nacht.

101 US$
93 US$
B&B.it
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 113 US$ per nacht.

93 US$
86 US$
131 US$
113 US$
Priceline
117 US$
HotelsClick
10 mei 2014 beoordeeld

Dit is een schitterend resort, ruim opgezet en prachtig onderhouden. Het gebied is zeer smaakvol opgezet, met vooral prachtige cactussen in alle soorten bij het zwembad. We hadden de 'eenvoudige' soort kamer maar dat woord dekt de lading absoluut niet: grote luxe! Wij waren er maar één nacht, dus van de tennisbaan, golfcourse e.d. hebben we geen gebruik gemaakt. Het zwembad is behoorlijk groot, zeker als je bedenkt dat er maar 23 kamers zijn. Het personeel is uiterst voorkomend.
Wij waren (in begin Mei) de enige gasten, en het ontbijt vonden we wat aan de karige kant, maar dat is misschien met een betere bezetting ook beter.
Al met al een aanrader!

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
DisioResort, Responsabile reception van Disio Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2014

Dear Guest, thank you for your review. try to spend a pleasant stay to our customers is our mission, and we are pleased to have made ​​your holiday beautiful. We hope to see you again soon at Disìo Resort.

21 juli 2011 beoordeeld

Disio Resort is een fantastisch resort met uitemate vriendelijk en behulpzaam personeel. Het resort is prachtig gelegen en de faciliteiten zijn uistekend. Het restaurant is zowel met betreking tot het ontbijt als lunch en diners fantastisch.
Een klein minpunt waren de ligbedden aan het zwembad. Deze zijn verouderd en niet in overeenstemming met de overige luxe uitstraling van het resort

• Verbleef: juli 2011, reisde met familie

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 22 januari 2017

19 september 2016 beoordeeld

Verbleef: september 2016
carcro, Direttore van Disio Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2016