Hotels.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 19 november 2014 via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt. Alles erop en eraan. Wij kwamen laat ( 23.30 ) aan bij dit b&b. Zij zorgden ervoor dat we nog iets lekkers te eten kregen. Gratis! De mensen hier zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, ook al verstaan ze weinig Engels. Zeer leuk zwembad aanwezig. Kamers zijn goed onderhouden, alleen badkamer is redelijk klein. Lekkere wijnen en ook het diner is zeer aan te bevelen. Wij hebben ook de fietsen van hier gebruikt. Gratis. Ligt op amper 15 min van de luchthaven. Hier komen we zeker nog eens terug. De zoutwinning en de wijndegustaties in Marsala zijn echt de moeite waard.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 1 september 2014 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf. Restaurant is top en niet duur. Heerlijk gegeten. Het ontbijt is fantastisch. Daar wordt heel veel werk van gemaakt
Zwembad superscript en veel ligbedden. Kamers worden uitstekend schoon gehouden. Je hebt wel een auto nodig om marsala te bezoeken en andere leuke dingen te doen. Marsala is leuke stad

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 18 september 2013

Lekker zwembad, aardige mensen, aardige activiteiten in de buurt. Prima om je vakantie af te sluiten dan wel te beginnen als je op Trapani vliegt. Zwembad is heerlijk, net als het ontbijt. Er is ook een bar waar je drankjes kunt halen en je kunt zelf savond daar eten, handig met kids.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 21 juni 2013 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf om een paar dagen te verblijven.
Eigen zitje voor de deur, zwembad met bar. Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
Zo goed dat wij onze vakantie ook daar afsluiten. Strand is op 15 minuten.

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 21 september 2012

In één woord geweldig ! Zeer hartelijke ontvangst ( zelfs bij aankomst om 23.30 uur een welkoms-drankje en hapje) Kamers zeer netjes en verzorgd / een prachtig zwembad en een zeer uitgebreid ontbijt. Er is een taxiservice van/naar het vliegveld Trapani.
Verder goede keuken met vers bereide gerechten
Davide en Silvano bedankt ! we komen zeker een keer terug.
Grazie ...tuto perfetti !!!
Sjaak en Helga.

Kamertip: vraag naar kamer met uitzicht op het zwembad.
Datum van verblijf: september 2012