Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Inclusief ontbijt
ZenHotels.com
Beoordeeld op 25 juni 2018

Rustige ligging omgeven door wijngaarden. Diner en ontbijt op het binnenplein: puur genieten. Keuken is uitstekend en het ontbijt is zeer ok? Vriendelijk personeel en niets is te veel. Voor wijnliefhebbers is het een moeilijke keuze: zeer uitgebreid en in alle prijsklasse. Prijzen zijn ok. Vlotte bediening.

Datum van verblijf: mei 2018
Anna P, Responsabile relazioni pubbliche van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Dear guest, thank you for the nice words spent on our structure.
Your satisfaction repays us for the work we do every day.
We hope to have you back as our guest again.
Yours sincerely

Beoordeeld op 27 oktober 2017

top hotel met goed restaurant op mooie locatie. mooi zwembad en alles zeer netjes verzorgd. drank is behoorlijk aan de prijs. kamers uitermate verzorgd maar vraag wel uitzicht op t zwembad want er is ook een minder mooie kant van het hotel

Kamertip: vraag aan zwembad kant
Datum van verblijf: oktober 2017
Anna Palmeri, Direttore generale van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Dear Math,
thank you for your kind words! Given your appreciation for our structure we would be pleased to welcome you again, to make this 2020 pleasantly special! You will find the Baglio even more beautiful than you remember, because with new rooms and new furnishings we have decided to use the truest colors of the ancient residences of western Sicily! Contact us directly for the best price and the best offers reserved for our loyal customers.

Hoping to see you soon,
Best Regards!

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Met de lunch een carise en een meloen met pruscutto besteld samen met een witte wijn van dit wijnhuis, echt lekker en de locatie is super.
Na deze heerlijke lunch en wijn hebben we ook besloten om hier een diner te doen een dag later. Het dinner met bijpassend wijnarrangement is een echte het aanrader, prijzen zeer schappelijk, ik kom hier absoluut nog eens terug, ook ivm de serene rust die de locatie uitstraalt. Hotel heeft mooie kamers en mooi zwembad

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Geweldig hotel mooi en rustig gelegen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en we hebben lekkere wijntjes geproefd en gedronken. In het restaurant een keer gegeten en dit was prima. De kamers ook netjes en niet gehorig. Het beste hotel tijdens ons verblijf in Sicilië!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi romantisch hotel restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Mooie kamers. Eten op het binnen plein. Zeer gezellig en zeer lekker. Goede prijs kwaliteit verhouding. Menu all in, wijn water koffie voor 45 €. Top.

Datum van verblijf: juli 2017
Anna P, Direttore van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2017

Thank you for being our guests.
Hopefully you will come back soon!