TripAdvisor

Manieren om Isola di Mozia (Mothia)/ San Pantaleo te ontdekken
vanaf 359,95 US$
Meer info
Beoordeeld op 30 juni 2016 via mobiele applicatie

Wij vonden dit erg fijn. En waren onder de indruk van de zoutmijn. Ook zeer vriendelijke gids. Er is ook een cafetaria. En een boutique waar je leuke souveniers kan kopen

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 3 november 2015 via mobiele applicatie

Voor slechts weinig geld krijg je een mooie tocht op zee.
Bekwame stuurman die goed uitleg geeft bij al je vragen

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 24 september 2015

Op Mozia eiland is niets te beleven. Wel 9 euro.
Kan er t museum in en n keertje rondlopen.
Half uurtje en je hebt alles gezien.
Om er te komen kost de boot 5 euro, dat is leuk, t boottochtje.
Maar t eiland wat je daar apart moet betalen, is de entree niet waard.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 14 juni 2015

De opgravingen vallen een beetje tegen. Het museum geeft een beter beeld omdat het de belangrijkste vondsten laat zien. Bescherm jezelf tegen de zon!

Datum van activiteit: juli 2014
Beoordeeld op 23 oktober 2014

We vonden het een saaie bedoeling, zeker omdat je al 14 euro p.p. kwijt bent voordat je daar rondloopt. De opgravingen waren gering, misschien wel belangrijk maar er is weinig meer van te zien. In het museum zijn vooral potten ed. te zien zoals op zoveel andere plaatsen. De boottocht gaf geen beter zicht over de zoutvlaktes. Tip: ga naar de molen ( het zoutmuseum) vanaf de bovenverdieping heb je geweldig zicht op de zoutpannen. Voor ons was dit een stuk interessanter dan het eiland.

Datum van activiteit: oktober 2014