Beoordeeld op 1 februari 2018

Indien men niet aan het zwembad wilt liggen en een rustige plaats verkiest, geen probleem, op de bovenste verdieping is een rustig solarium. Dit hotel heeft ook een super ontbijt, met een ongelooflijke keuze van alles!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 21 juli 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel ! Een fantastisch ontbijt Mooie fijn ingerichte kamers Perfecte airconditioning Zeer vriendelijke fijne mensen . Marina dei Pietrasanta is ook de ideale uitvalbasis voor trips naar Forte dei Marmi en Viareggio
Complementi a tuti

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 augustus 2015 via mobiele applicatie

Mooi en fris hotel. Vriendelijk personeel wat alles voor je doet. Ontbijt is super met verse Espresso en Capucino en alles wat je wenst. Helaas te weinig bedden aan het zwembad en op het dakterras waardoor niet alle gasten kunnen relaxen. Hierdoor ontstaat er soms ruzie als een bedje de hele dag bezet blijft met alleen een handdoek en de andere gasten geen plek hebben! Nog een minpunt: WiFi. Heel erg traag en valt meerdere malen per sessie volledig weg. Maar dat lijkt ook weer normaal in Italië.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 9 augustus 2015 via mobiele applicatie

We kwamen uit n zeer rustige omgeving met n unieke gastheer dus moesten erg wennen.... Het hotel is schoon, modern en zeer vriendelijk personeel. Ze helpen je aan alle kanten! Ontbijt erg goed zeer uitgebreid. Enige minpunt zijn te weinig relax bedden bij t zwembad en dakterras! Je krijgt dan t handdoekje leggen en dat verafschuwen we. Ook irritatie van gasten onderling hierdoor jammer! Al met al voor n kleinschalig 3 sterren hotel erg goed! Deze streek hebben we nu 2 keer gezien en dat is de reden om niet meer terug te keren. We vinden n wat ongerepte streek leuker!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 12 juli 2015

Een uitstekend hotel met veel aandacht voor de gasten, een zeer uitgebreid ontbijt tot 11.30 uur. Goede kamers en alles is echt schoon. Voor het personeel is geen moeite teveel. De afstand tot het strand is goed lopend te overbruggen, circa 500 meter.

Kamertip: kamers aan de voorzijde hebben een zeer ruim balkon, wel iets rumoeriger. goede airco die ook werkt als de ramen open zijn.
Datum van verblijf: juli 2015