Beoordeeld op 26 juli 2018

Geen 4 sterren waard. Wel fijn hotel.
Kleine kast weinig opbergruimte op kamer.
Goedkoop ontbijt, niet echt lekker.
Verder wel schone kamers ,mooi groot en rustig zwembad. Shuttle naar strand. Strand was helaas overvol waarbij we de hele week geen bedje konden reserveren. Beter om naar ander plaatsje te gaan.
Prive parkeergarage voor 40 euro per week.

Kamertip: Een hele kleine kast en verder geen opbergruimte voor 3 personen. Schone mooie kamer.
Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 19 juni 2018

Verschrikkelijk lawaaiig hier! S morgens om 7.00 uur gaat de muziek aan op het terrein en s avonds om 24.00 uur is het nog niet klaar.
En daar betaal je dan voor! Nooit, nooit meer hier naar toe, Al was het gratis. We gaan zelfs eerder weg. En er zou WiFi zijn. Drie keer melding gemaakt dat er geen goede verbinding is, er wordt niets aan gedaan.

Kamertip: Niet boeken hier! Je komt niet aan je rust toe.
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Na een zeer positieve ervaring 1 1/2 jaar geleden terug naar ai pozzi. Na een zeer lange auto rit, 7 uur voor de gotthardt, kwamen we tegen 1 uur snachts aan. Het welkom was enigzins geirriteerd, werden gehaast naar ons appartement gebracht en klaar. Veel schade en defecten in het appartement, servies niet meer compleet. Veel geluidsoverlast van zeer luidruchtige Duitsers. Iedere dag weer 3 bussen vol. Prijzen van de welness schrikbarend hoog, geen entertaining. Één avond aan de bar gezeten, chagerijnige ober. Wat zonde. Ons zien ze hier niet meer terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

We hadden ons erg verheugd op het verblijf, maar wat viel het tegen. De badkamer was totaal niet zoals voorgespiegeld op de foto's en rook vies/muf. De douchecabine was zeer klein en sloot met een 'harmonica-constructie' van plastic. Het sloot slecht af, waardoor de badkamer na een douche veranderde in een waterballet. Verder was de badkamer ingericht op minder validen. Op zich positief dat men daar rekening mee houdt, maar als valide personen is het lastig gebruik maken van de (voor ons dus veel te lage) wasbak en het toilet (ik kon vanaf het toilet niet bij het toiletpapier). Ook dit wordt anders voorgespiegeld op de foto's. De handdoeken roken naar azijn. Echt verschrikkelijk vies, zeker als je net fris gedoucht bent! Er ontbrak een prullenbakje (anders dan het kleine prullenbakje in de badkamer) en een tafel op het terras. Op andere terrassen/balkons was wel een tafel te vinden. Verder was het bijzonder gehorig. Iedere deur die op de gang op ging, kon je luid en duidelijk horen. Dit gold ook voor gepraat op de gang. Eén ochtend was er al vanaf half 6 lawaai te horen. Al met al erg onrustig en niet fijn. Het ontbijt was oké, maar ik twijfel aan de hygiene. Het serviesgoed en bestek was in ieder geval niet goed schoon. Dat ontneemt al de eetlust. Verder was er een bijzonder 'systeem' van het aanwijzen van tafels. Het systeem was niet waterdicht, waardoor meerdere mensen dezelfde tafel toegewezen kregen. Niet handig en bovendien onnodig, aangezien 75% van de tafels ongebruikt waren. Dit creëert onnodig irritatie. We hebben één maal op het resort geluncht. Ook dat was geen aanrader. De pizza deed de Italiaanse keuken zeker geen eer aan, zo vies. Kortom: eens, maar zeker niet weer. Absolute afrader!

Verbleef: september 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Een week in Ai Pozzi was voor ons iets te lang. De ligging van onze kamer was dramatisch. Recht tegenover de toegang naar alle faciliteiten (zwembad, restaurant, entertainment e.d.) leek net de Kalverstraat (kamer B103). Tot 24.00 uur entertainment draagt ook niet bij aan de vreugde, waardoor een gesprek voeren niet kan. Een keer eten was ronduit slecht op Ai Pozzi en advies is naar centrum Loano te gaan met vele leuke eetgelegenheden.

De kamer was ruim en netjes. Vandaar nog iets positiefs. Voor gezin met kleinere kinderen kan Ai Pozzi iets zijn, maar je moet er van houden. Let wel op locatie op park want het kan je vakantie beïnvloeden.

Loano is wel een leuke plaats en een bezoekje aan Genua of Monaco is een aanrader.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie