“Een feest voor fijnproevers!”
Beoordeling van Kasbah Soul Kitchen

Kasbah Soul Kitchen
Geclassificeerd als nr. 22 van 115 Restaurants in Lipari
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Culinair eten voor een kleine prijs. Een hip restaurant met grote gezellige binnentuin. Diverse goede gerechten met bijzondere smaken. Porties zijn wat klein, maar daardoor konden wij tenminste een heel Italiaans menu doorlopen! Echt een aanrader en ook erg druk bezocht door locals!

Datum van bezoek: september 2016

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is zo onwijs lekker. Je moet even zoeken waar dit restaurant zit maar het is echt de moeite waard. Zo lekker gegeten. Zou er nog wel eens willen eten. Bediening was ook erg aardig. De porties zijn wel erg klein dus neem een starter of een side dish.

Datum van bezoek: juni 2016
22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke opmaak van het gerecht.
Maar....... Te hard gebakken broodjes en in de salade geen rijpe avocado. Dat moet je toch merken als kok. Ernstig dan kan een ge echt er leuk uit zien.
Verder gehaaste bediening waard je niet het gevoel hebt dat je gast bent.
Uit eten hoort een feest te zijn.
Ik kan deze niemand adviseren.

Datum van bezoek: mei 2016
1 oktober 2015 beoordeeld

Trendy restaurant, iets duurder. Het eten is erg lekker en ook mooi opgemaakt. Het enige nadeel is dat er zoveel personeel rondloopt dat als je je eerste gerecht op hebt en het nog niet zo druk is, er bijna een concurrentiestrijd lijkt om je te helpen. Op zich zeer attent maar het nadeel is dat je je gangen wel erg snel achter elkaar krijgt en dat vonden we minder.

Datum van bezoek: september 2015
21 september 2015 beoordeeld

Geweldig adresje in een van de zijstraten van Lipari. We aten buiten op het terras. Gezellig genieten van een wijntje en heerlijk eten - wij namen de risotto en pasta vongole. Neem zeker een hapje op voorhand en hou nog een gaatje vrij voor het dessert - kaastaart met frambozen of tiramisu met limoen?

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Kasbah Soul Kitchen bekeken, bekeken ook

Malfa, Isola di Salina

In Kasbah Soul Kitchen geweest? Deel je ervaringen!