“Heerlijk Eoliaans eten in een modern jasje”
Beoordeling van trattoria del vicolo

trattoria del vicolo
Geclassificeerd als nr. 10 van 115 Restaurants in Lipari
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke avond gehad hier. Antipasti, primi en dolci verrasten ons. Heerlijk eten. Mooi, modern opgediend.
Bediening netjes, gereserveerd. Tip: mag wat meer tijd tussen de gangen.

26 september 2017 beoordeeld

Tussen alle restaurants in Lipari een goede gekozen. Zonder reserveren plaats gevonden bij dit prima restaurant. Dat ze ruimte hadden voor ons was meer geluk dan wijsheid, want in de loop van de avond stroomde het restaurant vol en moest menig bezoeker teleurgesteld worden. Zeer goede kwaliteit van eten. Soms duurde het iets aan de lange kant dat het volgende gerecht werd geserveerd, maar het wachten was de moeite waard. Ondanks de drukte voelde het ongedwongen aan.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is uitstekend maar nog nooit zo een incompetente en ongeïnteresseerde bediening meegemaakt
Lang wachten is niet erg maar wel als het hoofdgerecht geserveerd wordt en er opgemerkt wordt dat er geen messen liggen maar er geen messen gebracht worden totdat we naar binnen lopen om te vragen of de messen nog komen
Zonde voor de kok en de eigenaresse dat ze haar personeel niet onder controle heeft
Dessert maar overgeslagen want nog langer wachten konden we niet meer opbrengen

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten maar wat duurde het lang voor dat we iets op tafel kregen. Het was erg druk en zelfs de drankjes duurde lang. Het eten was wel erg goed. Simpel maar goede kwaliteit. Iets weinig aan porties.

28 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Goede kwaliteit en lekkere huiswijn. De secondi plati tonijn is erg lekker. Correcte bediening.

Reizigers die trattoria del vicolo bekeken, bekeken ook

In trattoria del vicolo geweest? Deel je ervaringen!