“Beste carpaccio ooit”
Beoordeling van Norcineria Tomei

Norcineria Tomei
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Norcineria Tomei is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 163 Restaurants in Lido Di Camaiore
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor bij deze slagerij gegeten en wat was het lekker. Mijn vriend en ik hadden allebei een carpaccio en dit was echt de lekkerste die we ooit hebben gegeten. Veel vlees zonder poespas, alleen olie, parmezaanse kaas en wat rucola sla. En dat alles voor een mooi prijsje, de carpaccio was €10

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw, wat een smaak en wat een kwaliteit! Neem de Fiorentina en bestel de rode wijn van het huis, een gouden combinatie!

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via trip adviser bij dit restaurant gekomen. Vriendelijke ontvangst. We hebben boven in het restaurantje gegeten en genoten van de heerlijke carpacio, mixed grill en de steak Fiorentina. De kwaliteit en de smaak van het vlees is werkelijk uitstekend. De carpacio en de steak Fiorentina smelt op de tong. Het is een genot om hier te eten. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend echt een aanrader. We komen hier zeker terug

2 augustus 2017 beoordeeld

Hier hebben we onze Toscaanse reis afgesloten met een lekker stukje vlees. We hebben de slager zijn suggesties gevolgd en moet zeggen dat het vlees zeer lekker was. cote a l'os ca 700 gr de man. De locatie is ook wel speciaal, gewoon dicht bij de toonbank. Je kan hier lekker eten voor matige prijs, met bovendien vriendelijk bediening. Zou zeker terug komen

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een vriend meegenomen naar deze slagerij. Want dit heb je nog nooit meegemaakt! We namen plaats aan de enige tafel die er in de slagerij staat, gewoon in de winkel (bleek ook nog een grote zaal boven te zijn dus plaats genoeg). De allerlekkerste carpaccio ooit gegeten!!! En vers!! En wat een bord! Heerlijke wijn erbij. Vervolgens nog een bord gegrild vlees... Ongelofelijk, wat een pure smaken. Om te watertanden! Inderdaad, zoiets hebben we nog nooit geproefd

Reizigers die Norcineria Tomei bekeken, bekeken ook

Lido Di Camaiore, Camaiore
Lido Di Camaiore, Camaiore

Marina di Pietrasanta, Provincie Lucca

In Norcineria Tomei geweest? Deel je ervaringen!