Beoordeeld op 10 augustus 2017

Una Hotel in Lido di Camaiore heeft alle comfort dat een reiziger zich kan wensen.
Mooie ruime kamers, vriendelijke en goede bediening, Het ontbijt is zeer goed en met ruime keuze in bijna alles wat een ontbijt kan bieden. Het zwembad is verwarmd en het hotel is gelegen in een bosrijke omgeving wat ook de nodige rust uitademt. Het strand en de zee zijn gelegen op wandelafstand (ongeveer 50 m). Dit hotel is een echte aanrader, ook de prijs kwaliteit verhouding is perfect.

Datum van verblijf: augustus 2017
Danilo D, Direttore van Versilia Lido | UNA Esperienze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Dear Guest, your enthusiasm and appreciation for our Hotel makes us joyful and proud as a confirm that we are succeding in our job. We sincerely thank you for your kind feedback and we're looking forward to welcome you again soon in our Hotel, in order to offer you an even better and more pleasant stay.
I send you my best regards.

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

We beleefden heel relaxe tijd in dit hotel
Zeer goede wellness en goede prijs kwaliteit
Zeker enkel ontbijt nemen gezien de vele tavernes en restaurants in de buurt
Ontbijt zeer goed
Zalige strand locaties over de autoweg op 30 meter , gewoon the max
Grill resto te duur maar lekker
Zeker eens passeren en genieten

Datum van verblijf: augustus 2017
Danilo D, Direttore van Versilia Lido | UNA Esperienze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017

Dear Guest,
many thanks for your kind feedback about your stay at Una Hotel Versilia. We are very happy to hear that your family enjoyed the stay, especially the atmosphere, cuisine and our location. Looking forward to welcome you again I give you my best regards.

Beoordeeld op 19 juni 2017

Strak mooi hotel, ruime kamers en prima bedden.Gelegen in een prachtige tuin Service is prima. Zie geen enkel negatief punt in dit hotel;;Zeer goede uitvalbasis voor de kunststeden in de omgeving(uiteraard Pisa maar Lucca is een absolute aanrader).Ook een tocht in de Apulaanse Alpen is de moeite waard.
Een zwak puntje is het zeer trage internet. Doorgaans is internet vrij traag is vele Italiaanse hotels maar hier is het wel extreem traag.

Datum van verblijf: juni 2017
Danilo D, Direttore van Versilia Lido | UNA Esperienze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2017

Dear Guest,
thank you for having chosen our Hotel for your holiday and for having written a review regarding your stay. It is always a pleasure to receive positive feedbacks. Our hotel during the winter time offers moments of pleasure and relax with a different vibe compared to the summer season. Waiting to welcome you again, Best Regards.

Beoordeeld op 23 januari 2017

Mooi hotel waar we voor de tweede keer verbleven. Alles super goed geregeld met mooi strand en een groot aantal dag tripjes vlakbij. De kamers zijn modern en van alle luxe voorzien. Het ontbijt is prima met volop keuze. Voor ons zeker met alle bijzondere steden vlakbij zeker een aanrader.

Kamertip: Alle kamers zijn mooi dus zal altijd goed zijn.
Datum van verblijf: juli 2016
Lavetti, Direttore van Versilia Lido | UNA Esperienze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2017

Dear Guest
I would like to thank you and let you know how much we appreciate your time and valuable feedback. We are really glad to made your stay unforgettable. The relaxing atmosphere of our hotel mixed with our Staff codiality let our Guests feel comfortable and ensure them unforgettable days. Looking forward to welcome you again I give you my best regards.

Maurizio Lavetti

Beoordeeld op 22 september 2016

Prachtig hotel zeer veel licht het was de tweede maal dat we er verbleven telkens een upgrade van de kamer gekregen personeel is top en behulpzaam een afgesloten parking wat aangenaam is als je met auto op reis bent

Kamertip: Zijdelingse suite geeft ook zeezicht
Datum van verblijf: september 2016
Lavetti, Direttore van Versilia Lido | UNA Esperienze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2016

Dear Guest,

Your enthusiasm and appreciation for our Hotel makes us joyful and proud as a confirm that we are succeding in our job. We sincerely thank you for your kind feedback and we're looking forward to welcome you again soon in our Hotel, in order to offer you an even better and more pleasant stay.

Kind Regards from all our Staff.

Maurizio Lavetti