Beoordeeld op 10 februari 2020

Wij hadden een Maxi elite stacaravan. Deze is super, schoon, twee slaapkamers, twee badkamers, airco. Leuk terras met overkapping, waar je 's avonds heerlijk zit.
Helaas hadden wij heel veel rookoverlast van de buren. In de huisjes mag niet gerookt worden maar op het terras daarentegen wel!! Misschien een idee om een volledig rookvrij deel te maken.
Ook was er veel rookoverlast bij de zwembadbar, aan het zwembad mag niet gerookt worden, maar in de bar wel, terwijl hier ook heel veel kinderen lopen??!!
Aan het meer kwam regelmatig een benzine lucht voorbij.
Ook waren er veel blaffende honden, wat de rust toch wel verstoort, her en der ligt ook hondenpoep, terwijl er boxen met zakjes hangen! Ook mogen honden in het meer zwemmen....
Het zwembad is te klein voor aantal mensen wat er in het hoogseizoen is. Er wordt door heel veel mensen een handdoekje gelegd (ook voor de kinderen die vervolgens de hele dag in het zwembad liggen) waar ze vervolgens pas aan het einde van de middag gaan liggen (Italiaanse gezinnen). Te weinig bedden en geen toezicht op het gebruik.
Ook komt er aan 1 kant van het zwembad, als je binnen komt rechts, continu een rioollucht voorbij!
Het strand is erg klein en bestaat uit zand en kiezel, je ligt hutje mutje, de camping biedt zelf een groot grasveld met ligbedden, ook daar moet je op tijd zijn voor een bedje.
‘s avonds is het stil op de camping en heb je geen overlast van muziek of animatie, dit is heel fijn.De afstand tot het dorpje is top!! Met 10 min sta je voor de poorten van Lazise. Vooral in het hoogseizoen is het in de file staan voor een parkeerplaats. Het dorpje is heel druk, maar als je in de achteraf steegjes loopt merk je daar minder van en je vindt daar de lekkerste restaurants!
Mocht je er een dagje op uit willen dan moet je zorgen dat je heel vroeg weg bent anders sta je gelijk al in de file.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Nieuwe caravan. Super modern. Twee douches met zen verlichting in het plafond. Super. Lekker gegeten in het restaurant. Ligweide voor zonnekloppers. Wel steil. Te voet langs het strand naar Lazise is mogelijk.

Datum van verblijf: juli 2019
Camping Du Parc D, Responsabile reception van Camping Du Parc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Dear Martine V,
thank you for your kind words.
It is a pleasure for us to know that you appreciated our campsite.
We hope to see you soon in the future!

Beoordeeld op 29 juli 2019

Wij waren hier voor het eerst, de eerste 2 weken van juni. Werden bij aankomst in het Nederlands aangesproken en geholpen, een aangename verrassing. Hadden zeer luxe stacaravan Maxi Elite, op een gezellig pleintje. Fijn 2 badkamers en 2 toiletten, goede airco, fijne bedden. Flinke steile camping, van het speeltuintje en winkel/pizzeria is terug een hele klim! Superlieve meid van animatieteam, Aurora, die heel betrokken is bij de kinderen en erg enthousiast is. Het zwembad is niet groot, maar wel fijn. Alleen de 2 gele glijbaantjes glijden bij die kleintjes voor geen meter. Helaas ging de wellness en de nieuwe glijbaan 4 dagen na ons vertrek pas open, zag er wel mooi uit. De 2e week had Zuid-Duitsland vakantie, en dat was goed te merken, wat een chaos en drukte overal aan deze kant van het meer, ook de camping puilde uit en bij het zwembad was het echt zoeken naar een bedje, vaak niet meer beschikbaar. Pizza's van goede kwaliteit. Bij speeltuintje zou wat meer zitgelegenheid voor ouders mogen zijn, en veel wespen daar (ben zelf lelijk gestoken). Ook veel muggen helaas. Wifi werkt goed, wel telkens opnieuw inloggen, maar snelheid prima. 10 minuutjes lopen en je staat in Lazise. Personeel zeer vriendelijk. We hebben een fijne vakantie gehad!

Datum van verblijf: juni 2019
Camping Du Parc D, Responsabile reception van Camping Du Parc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Dear Myrtheminicooper,
thank you for your kind words.
It is a pleasure for us to know that you appreciated our campsite.
We hope to see you soon in the future!

Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

Een mooie camping grenzend aan het strand. Vriendelijk personeel en schoon sanitair. Binnen 10 minuten wandel je naar de boulevard en het centrum van Lazise.
Je kunt langs het Gardameer fietsen: van Lazise via Bardolino naar Garda is prima te fietsen. Van Lazise naar Peschiera is de eerste 5 km langs het strand slecht en moet er regelmatig gelopen worden.

Datum van verblijf: mei 2019
Camping Du Parc D, Responsabile reception van Camping Du Parc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Dear opajanenomamariet,
thank you for your positive review. It is a pleasure for us to know that you appreciated our campsite.
We hope to see you again soon!

Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Deze camping is ons goed bevallen hij ligt direct aan het Gardameer,met een eigen strand ,wel met kiezelstenen. Het water loopt loopt langzaam af. Deze camping ligt op loopafstand van Lazise. De toiletgebouwen zien er keurig netjes uit. Ook de kampeer plekken zijn van een redelijke omvang. Er is een strandbar en een fantastisch goed restaurant als je een keer niet naar Lazise wilt lopen. Kortom dit is een comfortabele camping.

Datum van verblijf: oktober 2018
Camping Du Parc D, Direttore generale van Camping Du Parc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Hello,
thank you for your review.
We are glad to hear that you had a had a great stay and that you enjoyed our service.
We hope to welcome you again!